29.6 C
València
Dijous, 28 agost, 2025

Un mort després d’una explosió en una pirotècnia de Redován, Alacant

Una persona ha mort després d’una explosió en una caseta de transformació d’articles pirotècnics de Pirotècnia Ferrández, a Redován (Alacant). El succés es va registrar poc després de les 9.30 hores i va provocar un incendi que ja ha quedat estabilitzat, sense que s’hagen comptabilitzat més ferits.

Foc estabilitzat i àmplia mobilització

Fins a huit dotacions del Consorci Provincial de Bombers, procedents dels parcs d’Almoradí i Orihuela, es van desplaçar per a contindre el foc i evitar que es propagara a altres zones de la instal·lació. També van acudir efectius de la Guàrdia Civil i servicis sanitaris. Es va activar l’helicòpter sanitari Alfa 9 per la gravetat inicial de l’alerta, encara que finalment no va ser necessari, ja que la víctima va morir en l’acte i no va haver-hi més danys personals, segons el Consorci.

- Advertisement -Telegram València Diari

La detonació es va escoltar amb claredat als voltants, la qual cosa dona una idea de la seua intensitat i explica que es generara alarma en la zona. En esta mena de casetes es manipulen i transformen articles pirotècnics, una activitat que requerix mesures estrictes de seguretat per la sensibilitat dels materials. Una deflagració de gran potència pot encendre un focus de foc immediat, com va succeir en este cas. L’absència de més ferits apunta al fet que l’incident va quedar circumscrit a l’habitacle afectat i al fet que la ràpida resposta dels equips d’emergència va limitar els seus efectes.

Amb l’incendi ja estabilitzat, els bombers continuen amb la revisió i el refredament de la zona per a descartar reignicions i valorar possibles danys estructurals. Com és habitual en estos successos, les autoritats obriran diligències per a esclarir l’origen de l’explosió i completar l’atestat amb la informació recaptada en el lloc.

Últimes notícies

El PPCV obri el curs polític el 12 de setembre a Benidorm amb Mazón i Tellado

El PPCV celebrarà a Benidorm un sopar d'inici de curs polític el 12 de setembre, encapçalada per Carlos Mazón i amb Miguel Tellado com a convidat.

El Vila-real es mesurarà a City, Juventus, Dortmund, Leverkusen i Tottenham en la fase lliga

El sorteig de la Lliga de Campions 2025/26 aparella al Vila-real amb City, Juventus, Dortmund, Leverkusen i Tottenham, entre altres. Hi haurà huit jornades i passe directe a octaus per als huit primers.

Huit atesos per un xoc múltiple en l’A-7 a l’altura de Godella

Huit persones van ser ateses per contusions i marejos després d'un abast entre dos camions i diversos turismes en l'A-7 a l'altura de Godella. Un carril es va tallar i es van formar retencions de diversos quilòmetres.

Mor un soci de la pirotècnia Ferrández després de l’explosió a Redován

Un soci i treballador de la pirotècnia Ferrández ha mort en una explosió a Redován; un altre home, de 57 anys, va resultar ferit lleu. L'incendi ja està estabilitzat.

Mor un soci de la pirotècnica Ferrández en una explosió a Redován

Un treballador i soci de la pirotècnica Ferrández ha mort després d'una explosió en una caseta de transformació a Redován. Un altre home, de 57 anys, va resultar ferit lleu i va ser traslladat a l'hospital de la Vega Baixa.

Un mort després d’una explosió en una pirotècnica de Redován

Una persona ha mort després d'una explosió en una caseta de transformació de la pirotècnia Ferrández, a Redován. No hi ha més ferits i l'incendi està estabilitzat.

Un abast entre dos camions i diversos cotxes talla un carril de la A-7 a Godella (València)

Una col·lisió per abast entre dos camions i diversos cotxes ha obligat a tallar el carril esquerre de la A-7 a Godella i ha provocat llargues retencions. Emergències va mobilitzar dos ambulàncies davant possibles ferits.

Mor un treballador en l’explosió de Pirotècnia Ferrández a Redován, segona amb morts de l’any

La deflagració en una caseta de Pirotècnia Ferrández va causar la mort de Manuel Ferrández Ruiz i va deixar un ferit lleu. És la segona explosió amb morts a Alacant en sis mesos, després de la de març en Germans Sirvent.