Un vaixell d’esbarjo queda encallat enfront de la platja de la Pineda a Castelló

Una embarcació d’esbarjo d’uns sis metres d’eslora va quedar encallada a uns deu metres de la riba enfront de la platja de la Pineda, a Castelló, sobre les 13.40 hores. L’incident va ser comunicat als servicis d’emergència i va activar un dispositiu de seguiment en la zona.

Retirada pendent i remolc complex

Salvament Marítim, la Policia Portuària i la Guàrdia Civil van ser avisats del succés. En haver quedat encallada sobre l’arena, la nau no disposa de gran importància suficient per a ser remolcada amb seguretat, per la qual cosa, fins al moment, no ha sigut possible moure-la. En esta mena de situacions, les maniobres per a alliberar el casc han de planificar-se amb cautela per a evitar danys addicionals a l’embarcació.

La Guàrdia Civil va informar el propietari, que assumirà la retirada del vaixell. La intervenció es coordinarà per a reubicar l’embarcació a flotació o retirar-la des de terra en condicions segures, atés l’estat del casc i a les condicions de l’entorn immediat.

Les causes del encallamiento no han sigut determinades. La curta distància a la costa i el fons arenós dificulten la maniobra d’eixida, però no hi ha confirmació de què va originar l’incident, per la qual cosa, de moment, les autoritats se centren en la gestió de la retirada.

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.