Mastodon
23.6 C
València
Dijous, 11 setembre, 2025

El Llevant posa a la venda les entrades per al Reial Madrid: entre 95 i 265 euros

El Llevant ha posat a la venda les entrades per al partit contra el Reial Madrid, que es disputarà el 23 de setembre a les 21.30 en el Ciutat de València. Els preus per al públic general oscil·len entre 95 i 265 euros, una forqueta pròpia de trobades de màxima demanda.

Els abonats i simpatitzants del club disposen d’un 15% de descompte, amb un límit de dos localitats per abonat. La mesura premia la fidelitat i, en fixar un topall per persona, busca ordenar la distribució de seients en un xoc de gran estirada.

Descomptes i zona visitant

Les entrades de la zona visitant, gestionades pel Reial Madrid, tenen un preu de 70 euros. Este mateix import s’aplicarà als seguidors granotas que acudisquen al Santiago Bernabéu en el partit de la segona volta, un criteri de reciprocitat habitual entre clubs per a mantindre preus equivalents.

El club també recorda que en la zona de Gol Alboraia, pròxima al sector visitant, no es permetrà l’accés amb elements d’animació de l’equip rival, com a samarretes o banderes madridistes. La restricció apunta a previndre incidents i a facilitar la convivència entre aficions en una àrea sensible de l’estadi.

Amb l’atractiu del rival i la data marcada en el calendari, es preveu una alta demanda. Planificar la compra amb antelació pot ajudar a assegurar ubicació i preu preferent dins de les localitats disponibles.

Últimes notícies

Pradas al·lega que va promoure cridar a Polo perquè es connectara al Cecopi durant la DANA

L'entorn de Salomé Pradas sosté que, davant l'absència de la CHJ, va promoure contactar a Miguel Polo per a assegurar la seua participació telemàtica en el Cecopi. També recalca que la confederació només va informar sobre la presa de Forata i no sobre el barranc de Poio.

Incendi forestal a Buñol obliga al desallotjament preventiu de vivendes disperses

Un incendi en els voltants de Buñol va obligar al desallotjament preventiu d'algunes vivendes disperses. No hi ha risc per a vivendes ni persones i el dispositiu seguix actiu.

Incendi forestal a Buñol obliga a desallotjaments preventius sense risc per a la població

Un incendi forestal declarat a la nit en els voltants de Buñol ha provocat desallotjaments preventius de vivendes disperses. La situació millora i l'operatiu continuarà durant la nit.

Alfafar demana retardar les classes al dilluns, però Educació confirma l’obertura este dijous

Alfafar recomana ajornar l'inici en el CEIP Orba fins al dilluns 15 per prudència, mentres Educació afirma que el centre obrirà este dijous 11 després de la DANA.

La Comunitat Valenciana tarda 50 dies a pagar a proveïdors al juny, només Murcia la supera

La Comunitat Valenciana va registrar al juny un període mitjà de pagament de 50,27 dies, molt per damunt de la mitjana autonòmica de 27,46 dies i del límit legal de 30 dies. Només Murcia va tindre un termini major, amb 52,60 dies.

L’Ajuntament d’Alfafar recomana retardar l’inici de les classes al 15 de setembre

El Consistori demana ajornar fins al dilluns 15 l'arrancada del curs del CEIP Orba en les dependències provisionals després de la DANA. Defén que guanyar dos dies evita riscos i permet una incorporació més segura.

AMDComVal celebra el seu segon desdejuni informatiu amb el conseller d’Educació, José Antonio Rovira

Rovira recorda que el govern valencià invertix 140 milions d’euros per a reconstruir col·legis després de la DANA i critica la falta de suport del Govern central

Pradas sosté que va prioritzar la màxima difusió del Es-Alert durant la DANA

L'entorn de Salomé Pradas afirma que les referències a canals i mitjans en l'És-Alert durant la DANA buscaven ampliar l'abast de l'avís i no eren indicacions tècniques. Un vídeo del Cecopi arreplega les seues indicacions i els contactes amb responsables estatals en plena gestió del temporal.