Mastodon
27.9 C
València
Divendres, 12 setembre, 2025

Nova avaria elèctrica retarda tota la xarxa de Metrovalencia

Una nova avaria elèctrica en el sistema de Metrovalencia està provocant retards generalitzats en trens i tramvies des de primera hora del matí. La companyia va informar en les seues xarxes socials al voltant de les 7.10 que tota la xarxa circula amb demores i va traslladar disculpes als usuaris per les molèsties.

En afectar la infraestructura elèctrica, la circulació s’alentix i les freqüències es reajusten, la qual cosa es traduïx en intervals més llargs, acumulació de viatgers en andanes i pèrdua de connexions previstes. Per a minimitzar l’impacte, és aconsellable eixir amb marge addicional i seguir els avisos en els canals oficials, que concentren les actualitzacions en temps real.

Incidències encadenades esta setmana

L’avaria de hui se suma als problemes registrats esta mateixa setmana. El dijous, fallades en el subministrament elèctric van causar retards en les línies 3, 5, 7 i 9 a primera hora, afectant als qui es desplacen en l’inici de la jornada.

Un dia abans, el dimecres, una avaria elèctrica que va afectar el sistema de comunicacions va obligar a interrompre temporalment el servici entre les estacions de València Sud i Castelló. La incidència va impactar a les línies 1, 2 i 7 entre les 14.30 i 15.00, alterant també els transbords en eixe tram.

La repetició d’incidències en dies consecutius ha tensionado la regularitat del servici i ha incrementat la incertesa en els desplaçaments quotidians. Fins que la xarxa recupere la seua estabilitat després de l’última avaria, és previsible que persistisquen demores de manera desigual segons el tram i la línia, amb una normalització gradual a mesura que s’ajusten les freqüències.

Metrovalencia manté la comunicació mitjançant els seus perfils socials, on centralitza l’estat del servici i els avisos de recuperació. Els viatgers poden reduir les molèsties planificant temps extra i contrastant la informació operativa abans d’iniciar el trajecte.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana a rTVE la còpia del vídeo d’À Punt del Cecopi del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA sol·licita a rTVE la còpia del vídeo d'À Punt sobre la reunió del Cecopi del 29 d'octubre per a unir-ho a la causa. En la gravació se sent a Salomé Pradas parlar del missatge És-Alert.

Mazón evita valorar l’acte que li convida a declarar per respecte a la Justícia

El president de la Generalitat reitera que no comentarà resolucions judicials després del nou acte de la jutgessa de Catarroja. Contraposa la seua postura a la del Govern central i remet a la seua vicepresidenta sobre altres assumptes aliens a l'emergència.

L’Aeroport de València bat el seu rècord a l’agost amb 1.180.047 passatgers

L'aeroport firma el seu millor mes històric a l'agost amb 1.180.047 viatgers, un 5,5% més que a l'agost de 2024. El trànsit internacional impulsa el rècord i els vols pugen un 3,9%.

Sancho entra en la convocatòria d’Espanya davant Armènia per la lesió de Pablo Muñoz

Jesús Velasco reemplaça a Pablo Muñoz per Diego Sancho per als amistosos davant Armènia a Pamplona i Tudela. Espanya passa a tres pivots i cinc ales.

Mazón anuncia una nova remodelació del Consell el 5 de novembre després de l’eixida de Gan Pampols

Mazón fixa el 5 de novembre per a ajustar el seu Govern després de la marxa del vicepresident segon i conseller per a la Recuperació, Gan Pampols. Promet continuïtat del pla de reconstrucció i nous perfils per a la nova etapa.

Quatre atletes valencians competiran en el Mundial d’Atletisme de Tòquio

El campionat arranca el dissabte i es prolonga fins al 21 de setembre. Diame, Ndikumwenayo, Llopis i Lescay encapçalaran la presència valenciana.

Morant diu que Mazón no anirà a declarar per la dana perquè no podria sostindre les seues versions

Morant sosté que Mazón evitarà comparéixer de manera voluntària en la causa penal sobre la dana al no poder sostindre les seues versions. També retrau a Cambrer la seua eixida del CECOPI i la tardança en els avisos.

Presó per a un importador per ocultar 262 quilos de cocaïna en bidons de polpa de fruita

Vigilància Duanera i Guàrdia Civil van trobar 262 quilos de cocaïna camuflats en bidons de polpa congelada. L'administrador de l'empresa importadora està a la presó preventiva.