Mila Ximénez deixa en herència coses a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Mila Ximénez ha deixat un buit insubstituïble en l’univers ‘Sálvame‘. Era l’única col·laboradora que anava a treballar de dilluns a divendres i sempre era present en les entrevistes del Deluxe.

Esta exposició mediàtica li va convertir en una de les persones millors pagades de la televisió. Ha participat en els dos concursos més importants de Telecinco: ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano VIP’.

Ha sigut el fitxatge més ben pagat d’estos programes. Es calcula que va poder cobrar una xifra pròxima als 40.000 euros per cada setmana que va estar a Hondures.

Alguns experts en televisió garanteixen que el poder mediàtic de l’escriptora era espectacular. De fet, els programes en els quals va participar van registrar unes dades d’audiència extraordinaris.

Tot això es tradueix en diners. La comentarista va aconseguir ressorgir de les seues cendres i els seus comptes bancaris van començar a emmagatzemar tants euros com aplaudiments rebia en plató.

La gent que li coneix assegura que era una persona tremendament generosa. Així que, en ser conscient de la seua vida s’estava acabant, va començar a repartir les seues pertinences entre els seus éssers estimats.

 

Casa Mila Ximénez

 

La casa de Mila Ximénez ha sigut buidada durant este matí per un servei de mudances. Sis dies després de la seua trista defunció i després d’uns dies esgotadors per a la família, arriba el moment de fer un pas avant. Part del llegat que la periodista té en la seua cèntrica casa de Madrid està sent traslladat en un camió de ports.

 

Herència per a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Kiko Hernández i Belén Esteban rebran prompte una emotiva herència per part de qui va ser la seua companya.

Per al seu soci en el conegut com a ‘eix del mal’, Mila ha volgut deixar-li un quadre d’estil impressionista que mostra la silueta d’una dona posant nua amb les cames plegades.

Més enigmàtic és el que li correspondrà a Belén, ja que està guardat dins d’un sobre amb el seu nom escrit.

La periodista ho va deixar tot llest abans del seu adeu, tal com es mostra en els paquets, perfectament etiquetats amb noms clau.

En un altre es llig la inscripció ‘Granada’. Potser eixe embalum viatja fins a la ciutat nassarita on resideix una de les seues germanes, Nani.

 

Ova gosseta Mila

 

Un altre assumpte pendent que l’andalusa va deixar llest abans de morir va ser el nou amo de la seua gosseta, Ova.

La mascota que ha sigut fidel companya de vida i que ha estat amb ella quasi fins a l’últim sospir ja té nova família. Així ho va revelar Marisa Martín Blázquez en ‘El Programa de Ana Rosa’: «Fins que per fi va eixir una família amb uns xiquets, que la gosseta és ideal per a una família amb uns xiquets, i en eixe moment, quan van vindre a recollir-la, al cap de poc temps després Mila es va anar. Semblava que volia esperar fins a veure amb qui deixava a Ova», va comptar.

Cendres de Mila

 

Les cendres han viatjat amb la seua filla Alba fins a Amsterdam, tal com era el desig de l’escriptora. «Ella és on ha volgut estar sempre, al costat de la seua filla i dels seus nets, però la distància no ho ha permés.  Mila tot el que ha planificat en els últims anys era pensant en el moment en el qual visquera al costat d’ells amb els quals tenia una relació molt pròxima. Eixe ha sigut sempre l’objectiu de Mila», reconeixia Manolo.

Allí resideix la seua única descendent juntament amb el seu marit i dos fills, que eren la seua autèntica feblesa i la pena amb la qual va marxar va ser per no poder viatjar més sovint a Països Baixos a conseqüència de la pandèmia.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.