Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor, exterior del València Basket, va assegurar que l’equip és plenament conscient del repte que suposa visitar la pista d’Unicaja just després d’una exigent doble jornada d’Eurolliga davant Milà i Panathinaikos, però va recalcar que el vestuari manté una mentalitat ambiciosa i no s’acoquinarà.

Som ací per a afrontar cada desafiament, no ens tirarem arrere davant res. Estem il·lusionats per jugar contra Unicaja el diumenge, va assenyalar el jugador, destacant que, malgrat el desgast acumulat, el grup encara el partit amb motivació i confiança en el seu bon moment europeu.

Respecte màxim a Unicaja

Taylor va subratllar que, encara que Unicaja travessa un moment irregular, continua sent un rival d’enorme nivell al qual respecten molt per la seua competitivitat, per la qualitat de la seua plantilla i pel que suposa jugar en la seua pista. Va recordar a més que, en el personal, es tracta d’un club molt especial per a ell per les temporades que va disputar allí i pels èxits compartits.

Per descomptat, respectem molt a Unicaja, va insistir l’exterior de València Basket, recordant que coneixen bé el tipus de repte que arriba ara. Va valorar com un gran assoliment l’aconseguit per l’equip en la Eurolliga fins al moment, però va remarcar que han de canviar el xip i centrar-se ja en el següent compromís de lliga.

És molt difícil intentar jugar contra un equip com Unicaja després d’una doble jornada d’Eurolliga, va admetre, per a remarcar a continuació que el vestuari ja sabia que la temporada anava a ser així d’exigent i que estaven preparats per a encadenar partits d’alt nivell en molt pocs dies.

L’estatunidenc va explicar que sent una cosa molt profunda per Unicaja i que porta al club molt dins del cor, per tot el viscut a Màlaga. Va recordar que allí va compartir vestuari amb jugadors als quals considera quasi família i amb els quals va aconseguir títols, la qual cosa fa que cada retorn al Martín Carpena tinga un component emocional afegit.

Així que sempre vull donar el millor de mi quan joc contra ells. És especial cada vegada que torne allí. Eixos xics són com a família per a mi. Hem guanyat títols junts i sempre és especial cada vegada que vaig allí. Però quan la pilota es llança a l’aire, ací ja no hi ha amics. I sé que ells tampoc em tractaran de manera diferent per haver jugat junts, així que tot és competir, va concloure Taylor, deixant clar que, més enllà del carinyo, sobre la pista només val competir al màxim.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.