‘Sálvame’ veu a Antonio David Flores en la presó per un nou escàndol

El documental de Rocío Carrasco, que s’ha pogut veure en Telecinco a fet que la vida del seu exmarit Antonio David Flores s’haja convertit en un infern, que durarà molt de temps. Els col·laboradors de ‘Sálvame’ estan posant molt interés a acabar amb ell.

Antonio David Flores té un futur judicial bastant complicat. La nova reina de Telecinco l’acusa de delictes molt greus.

Gran part del públic considera que el tertulià mereix ser escoltat. Existeix la possibilitat que els mitjans de comunicació estiguen cometent un greu error.

Fa vint anys van silenciar a Rocío Carrasco i ara estan fent el mateix amb el pare dels seus fills. El programa de Jorge Javier Vázquez encapçala el seu exèrcit de detractors. Segons han donat a entendre, el seu antic company està a punt d’entrar en la presó. L’acusen d’una cosa bastant compromesa.

El periodista Kike Calleja ha sigut l’encarregat de donar la notícia. La situació és més greu que mai, perquè la segona mare de Rocío Flores forma part de l’escàndol.

L’empresària i el seu marit estan sent investigats per un suposat delicte d’alçament de béns. L’acusació considera que es van aprofitar d’una societat per a no fer front als deutes.

«En cas que això fora així, d’ací a uns dies tindríem notícies. Olga Moreno podria estar dins d’este procés com a cooperant necessari i també s’enfrontaria a un problema», informa el reporter de Telecinco.

Carrasco confia que finalment es farà justícia. Els seus detractors estarien encantats que Flores passara una bona temporada entre reixes.

No obstant això, hi ha molta gent que considera excessiu el linxament públic que està patint. Té alguna cosa a veure la seua exmuller en els últims esdeveniments?

Una possible condemna de cinc anys
Antonio David va regnar en televisió durant més de dos dècades. La major part de periodistes confiaven en la seua versió, per la qual cosa mai van contrastar les notícies.

El seu periple ha acabat i el final no pot ser més trist: marginat, només i sense diners. Per si no fos prou, la seua situació legal és cada vegada més delicada.

Saúl Ortiz, expert en crònica social, escriu en ‘ABC’ que el presumpte botxí podria passar-se cinc anys entre reixes. Mentrestant, roman aïllat del món fins que siga inevitable trencar el seu silenci.

Durant els primers capítols de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David es va mostrar molt amable amb la premsa. La seua intenció era continuar controlant les informacions que eixien sobre ell.
Rociíto va explicar la seua manera d’actuar: sol guanyar-se la confiança de la gent per a complir els seus objectius. Però la història ha donat un gir de 180 graus.

El pare de David Flores ha denunciat a la Fábrica de la Tele. Considera que li van acomiadar de males formes i demana una elevada indemnització.

Esta estratègia ha marcat de mort a Olga Moreno. L’empresària mai podrà fer una entrevista o col·laboració amb cap espai de la productora.

Tot fa pensar que la fi del matrimoni està més a prop que mai. Aconseguiran demostrar la seua innocència abans de ser condemnats per la justícia?

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.