Noves proves en el cas de Madeleine McCann

Ejemplo de shortcode con estilo
  El cas Madeleine McCann està a punt de donar una altra volta de rosca per a aconseguir esclarir la desaparició de la xiqueta britànica en un enclavament turístic de Portugal el 3 de maig de 2007, quan Madeleine tenia 3 anys. Hui dia, si encara continua viva, la jove britànica tindria ja 17 anys. El més […]

 

El cas Madeleine McCann està a punt de donar una altra volta de rosca per a aconseguir esclarir la desaparició de la xiqueta britànica en un enclavament turístic de Portugal el 3 de maig de 2007, quan Madeleine tenia 3 anys. Hui dia, si encara continua viva, la jove britànica tindria ja 17 anys.

El més nou sobre el cas és que la policia està a punt d’obrir una nova investigació per a esbrinar si Madeline està morta i descobrir si el seu cos està en un bosc situat a 9 quilòmetres de Praia da Luz, el lloc on va desaparèixer en 2007. I és que, segons el Daily Mail, Michael Schneider, ex reporter i medium, hauria facilitat als agents les coordenades exactes.

Michael Schneider va informar els agents, sempre segons este mig britànic, que Madeline McCann està «morta i enterrada en un bosc a sis milles d’on va desaparéixer«.

Schneider, de 50 anys, va facilitar els detalls als investigadors de la BKA d’Alemanya el mes de maig passat, i el fiscal general Hans Christian Wolters va confirmar que el seu equip ha utilitzat mètodes similars en casos similars.

Christian Brueckner, l’únic i principal sospitós de la seua desaparició, roman a la presó des que Scotland Yard ho catalogarà com el principal sospitós de la desaparició de Madeline McCann. Brueckner, un alemany de 44 anys, acampava amb la seua autocaravana, un Volkswagen T3, en un ‘càmping’ molt pròxim a Platja de la Llum, lloc en el qual va residir entre 1995 i 2007.

Antecedents

 

Cal recordar, que Madeleine Beth McCann (Leicester, Anglaterra; 12 de maig de 2003) va desaparéixer del seu llit en la nit del 3 de maig de 2007 en un apartament de vacances en un centre turístic de Praia da Luz,, a la regió d’Algarve, Portugal.4

Madeleine, procedent del Regne Unit, es trobava de vacances amb els seus pares, Kate i Gerry McCann, els seus germans bessons de dos anys i un grup d’amics de la família amb els seus respectius fills.

Els seus pares van deixar als tres xiquets dormint a les 20.30 a l’apartament situat en la planta baixa, mentre es van anar a sopar amb amics a un restaurant localitzat a 50 metres de distància.

Últimes notícies

El Levante suma un punt a Balaídos i arriba a l’aturada fora del descens

El Levante ha sumat un punt davant el Celta a Balaídos i arriba fora del descens a l’aturada. Luis Castro ha elogiat la implicació de l’equip, però ha admés que el rival ha sigut superior.

La paciència dona al Villarreal un triomf 2-0 davant el Getafe

El Villarreal ha superat el Getafe per 2-0 en LALIGA EA SPORTS. Iñigo Pérez ha destacat la paciència de l’equip davant la defensa rival.

El Celta no supera Mathew Ryan i el Levante salva un punt

El Celta i el Levante han empatat sense gols a Vigo. Mathew Ryan ha frenat els gallecs i el conjunt visitant ha tingut una ocasió clara en l’última jugada.

El Villarreal guanya 2-0 i deixa el Getafe sense puntuar fora

El Villarreal ha superat el Getafe per 2-0 amb dos gols en els últims deu minuts. El conjunt madrileny continua sense marcar ni puntuar fora de casa esta temporada.

Valencia Basket remunta 14 punts i guanya a Burgos

El Valencia Basket ha guanyat 93-100 el Recoletas Salud San Pablo Burgos després de remuntar 14 punts en la setena jornada de la Liga Endesa.

Elx continua sense guanyar a casa després del 0-2 del Betis

El conjunt il·licità ha perdut 0-2 davant del Betis al Martínez Valero i encara no ha guanyat com a local esta temporada.

L’Ontinyent 1931 remunta al Torrellano amb tres gols

L’Ontinyent 1931 ha guanyat 1-3 al Torrellano després de remuntar el gol inicial. Carlos Mas n’ha marcat dos.

El València encadena set partits sense guanyar a Mestalla

El València ha perdut 0-3 davant del Real Madrid i acumula set partits sense guanyar a Mestalla. És el pitjor inici local de la seua història i la segona ratxa més llarga com a local.