Sense feina i al carrer: Isabel Pantoja toca fons

 

La setmana passada saltava la notícia que Kiko Rivera havia tancat ja la venda de la seua part de Cantora, després de molt temps intentant arribar a un acord amb la seua mare. Així, després d’haver dut a terme diverses negociacions amb quatre inversors diferents —tal com anunciava en exclusiva la revista ‘Diez minutos’—, encara que sense arribar a cap acord, sembla que el DJ es decanta per l’empresa ‘Compramos Tu Herencia’ (CTH), amb qui portaria debatent mesos.

No obstant això, la seua dona Irene Rosales desmentia rotundament este cap de setmana que el tracte ja s’haja tancat, a més de mostrar el seu disgust davant la decisió del seu marit: «Si és el que Kiko vol, jo li done suport, però no m’alegraré de cap manera, perquè sé el valor sentimental que li té Kiko a esta finca».

I és que esta decisió tan dràstica per part del fill d’Isabel Pantoja, pot ser clau per al vincle entre mare i fill, ja que significaria una ruptura definitiva i, a més, cal destacar que també hi ha el gran valor que la finca tenia per Paquirri. «No deixa de ser una mare que té un conflicte amb el seu fill, mai hi haurà un punt final», recalcava la col·laboradora televisiva, qui encara manté l’esperança que les seues filles recuperen a la seua àvia en algun moment.

El que queda clar és que la cantant travessa un dels moments més delicats de la seua vida, ja que la traïció pública del seu ‘xicotet de l’ànima’ ha suposat un cop dur per a ella. Just per això, no se sentia capaç d’abandonar Cantora en diversos mesos, fins que finalment rebia una oferta de treball com a jurat del programa ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?’.

Lamentablement, el format no estaria funcionat tan bé com s’esperava, i just per això Paolo Vasile s’hauria vist obligat a prendre una dràstica decisió al respecte i retirar el ‘talent show’ de la graella de Telecinco a causa de les males dades d’audiència, les quals són insuficients per fer front a la competència, ja que Antena 3 arrasa amb ‘La Voz Kids’.

Durant la seva estrena el passat 7 de maig, el concurs musical va reunir un boníssim 22,6% de ‘share’, mentre que el programa presentat per Jesús Vázquez havia de conformar-se amb un discret 11,3% de quota de pantalla.

Una setmana després, la distància entre les dos va créixer dràsticament, posicionant a ‘La Voz Kids’ amb 23,5% i deixant a ‘Top Star’ a mínims, amb un nefast 9,4%, deixant clar que el format no havia convençut a l’audiència. Per tant, la cadena hauria optat per desprendre’s de ‘Top Star’ a la nit dels divendres, i posar al seu lloc una nova emissió de ‘Sábado Deluxe’, un dels seus programes estrelles que segueix recollint èxits després d’anys a la televisió.

Però, si finalment el programa es cancel·lés, seria un gran fracàs per a la ‘tonadillera’, ja que se sumaria a la pèrdua de casa seua. Així, si Kiko aconsegueix finalment vendre Cantora, l’empresa podria també centrar la seua atenció a pagar el deute que té Isabel amb el banc, i així es quedaria sense feina i al carrer.

Últimes notícies

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.

La fàbrica de Ford Almussafes es consolida com a pol mundial d’innovació amb quatre premis en tres anys

La planta de Ford Almussafes ha encadenat quatre Henry Ford Technology Award entre 2023 i 2025 gràcies a projectes d’intel·ligència artificial aplicats a qualitat, pintura, ferramentes i producció.

L’Alzheimer ja es pot detectar prompte, però l’accés no és igual per a tots

La neurobiòloga Mara Dierssen alerta a Alfara del Patriarca que el diagnòstic precoç de l’Alzheimer ja és possible, però el Sistema Nacional de Salut encara no el garantix de manera homogènia i equitativa. També reclama abordar els dilemes legals i ètics que genera esta malaltia devastadora i creixent.