Quatre dones detingudes a Alacant per furtar en una perfumeria

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha detingut quatre dones d’entre 29 i 43 anys a Alacant. Presumptament, furtaven perfums mentre ocultaven la seua identitat amb roba d’aparença àrab.

La Policia Nacional ha detingut a Alacant quatre dones, d’entre 29 i 43 anys, acusades de furtar en comerços. La investigació sosté que es feien passar per musulmanes per dificultar que les identificaren després dels robatoris.

Les arrestades han sigut sorprengudes en una perfumeria d’un centre comercial alacantí mentre s’emportaven articles valorats en 480 euros. Segons el relat dels testimonis, vestien roba d’aparença àrab i intentaven imitar l’idioma àrab.

Actuaven coordinadament

Tres de les dones han sigut detingudes dimarts passat i la quarta, divendres de matí. Segons la investigació, actuaven coordinadament: unes vigilaven, altres agafaven les caixes dels perfums i una tercera es guardava els flascons.

La investigació considera que les dones es caracteritzaven com a musulmanes per ocultar la seua identitat i dificultar-ne la identificació posterior per part de les forces de seguretat de l’Estat. A les quatre se’ls atribuïxen presumptes delictes de furt i pertinença a grup criminal, amb l’agreujant de disfressa.

Les detingudes són espanyoles, d’ètnia gitana i residents a la ciutat d’Alacant. La investigació les relaciona amb el furt dels articles de perfumeria valorats en 480 euros.

Últimes notícies

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».

Les explotacions afectades per la dana Adam podran rebre ajudes de fins a 15.000 euros

La Generalitat ha convocat sis milions d’euros per a les explotacions agrícoles i ramaderes afectades per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre a l’1 de febrer de 2027.