Mastodon
25.3 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

8 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 824.713 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 99.044 a Castelló, 292.458 a Alacant i 433.211 a València. Han rebut les dos dosis 258.246 persones.

A més, s’han notificat 188 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 385.696 persones.

Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 21 a Castelló (39.409 en total), 56 a Alacant (145.000 en total) i 111 a la província de València (201.286). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 131 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 386.737 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.859 a Castelló, 144.896 a Alacant i 201.927 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 404 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, amb 6 pacients en UCI; 195 a la província d’Alacant, 37 d’ells en l’UCI; i 183 a la província de València, 51 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.163 persones: 780 a la província de Castelló, 2.719 en la d’Alacant i 3.664 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.265 casos actius, la qual cosa suposa un 0,82% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 1

Actualment, es troben baix vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:ç

  • Burjassot: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Quart de Poblet: 8 casos. Origen social
  • Alaquàs: 7 casos. Origen social
  • Vallada: 6 casos. Origen social
  • Paterna: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Dénia: 6 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • Vila-real: 7 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Puçol: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • Almàssera: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.