18.6 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Una parella detinguda per tindre 400 plantes de marihuana en sa casa de Vila-real

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) a una parella, veïns de la localitat, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de servici elèctric, després de trobar-se en sa casa una plantació de marihuana, en diferents fases del seu procés de creixement, assecat i llista per al consum.

 

Segons ha informat aquest cos de seguretat en un comunicat, la investigació es va iniciar amb la sospita que en una casa del nucli urbà de Vila-real podria trobar-se una plantació il·legal de marihuana. Després d’investigar, es va constatar que la casa de la que sospitaven que podria trobar-se la plantació es trobava enganxada de manera il·legal al servici elèctric, ja que la companyia havia detectat un consum molt elevat, no habitual en una casa normal.

 

Després de conseguir l’ordre d’entrada i registre, els agents van entrar a la propietat i van trobar en el seu interior una plantació de 400 plantes de marihuana en diferents estats de floració, 166 plantes de marihuana i aproximadament, distribuït tot això en cinc habitacions perfectament diferenciades.

 

Davant d’eixos fets, els agents van detindre a un home de 58 anys i a una dona de 46, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.