35 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Almàssera acull un cicle de contacontes infantil durant tot este any

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat que des d’este divendres, 29 de gener, la Regidoria de Cultura del municipi ha posat en marxa un nou programa cultural per a 2021. 

 

Es tracta d’un cicle de contacontes que oferiran l’últim divendres de cada mes per al públic infantil que tindrà lloc en la Biblioteca Municipal d’Almàssera, a càrrec de Rebombori Cultural.

 

L’objectiu d’este programa és acostar els contes i fomentar la passió per la cultura en les persones jóvens. Cal destacar que mentres dure l’actual situació i les restriccions vigents, els contacontes estaran disponibles de forma virtual al canal de ‘Youtube’ del consistori d’Almàssera, a on el públic podrà reproduir-los des del seu llançament durant 7 dies.

 

Entra al següent enllaç i descobrix el primer dels contes infantils. El primer dels contacontes és ‘Peus Negres‘, que tracta sobre el fenomen de la migració a la nostra societat. «Som habitants del món, formem part de la humanitat i valors com la solidaritat i la tolerància han d’estar en la base de la nostra educació», és el lema d’este primer contacontes.

 

Últimes notícies

Es registra un sisme de 2,7 a Almussafes i dos tremolors més a Silla

Un terratrémol de magnitud 2,7 sacseja Almussafes i dos tremolors menors de 2,1 i 1,9 se senten a Silla, sense causar danys ni ferits.

El Consell impulsa l’educació amb la creació de dos nous CEIP a Alacant i Orihuela

El Consell aprova la creació de dos nous col·legis d'educació infantil i primària a Alacant i Orihuela per a ampliar 900 places escolars davant la creixent demanda.

Detingut a Torrevieja per gravar a dones en el vestuari femení d’un gimnàs

Un home de 30 anys ha sigut arrestat a Torrevieja per gravar a dones en el vestuari femení d'un centre esportiu local, amb dos denúncies presentades.

Dos bodes igualitàries a València durant la visita del papa Benet com a símbol de lluita pels drets LGTBI

Dos bodes simultànies de parelles del mateix sexe a València durant la visita del papa Benet XVI simbolitzen la reivindicació de la diversitat i els drets LGTBI vint anys després de l'aprovació del matrimoni igualitari.

Chiva acull l’exposició Shaping the Void amb obres fetes de llibres danyats per la dana

L'exposició itinerant Shaping the Void arriba a Chiva reunint obres de més de 80 artistes creades amb llibres danyats per la dana del passat octubre, com a símbol de dol i reconstrucció.

El Banc d’Aliments de València distribuïx 150.000 euros en vals per a famílies vulnerables

El Banc d'Aliments de València ha entregat 150.750 euros en vals i targetes de supermercat per a fer costat a famílies vulnerables i afectats per la DANA, promovent també l'economia local.

Agricultura destina 76,8 milions per a compensar danys causats per la dana en el camp

El Ministeri d'Agricultura ha atorgat 76,8 milions d'euros en ajudes directes a més de 9.000 agricultors i ramaders afectats per la dana, principalment a València.

Avís groc per fortes pluges, tempestes i altes temperatures a la Comunitat Valenciana

L'Agència Estatal de Meteorologia activa avís groc este dimarts per precipitacions de 20 l/m², tempestes amb graníssol i ratxes fortes, i temperatures màximes de fins a 38 graus en litoral i interior valencià.