16.2 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

La Conselleria de Sanitat administra un 24% més de vacunes contra la grip que l’any passat

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Conselleria de Sanitat ha administrat des del principi de la campanya contra la grip un total de 831.805 dosi, el que suposa un 24% més que en el mateix dia de la campanya anterior.

 

Segons dades facilitades per Sanitat, del total de dosis administrades, 435.742 han sigut en la província de València; 304.215 en la d’Alacant, i 91.848 en la província de Castelló.

 

Respecte a les cobertures, han sigut administrades a persones majors de 64 anys un total de 544.462 dosi, el que suposa una cobertura del 55,4%; i al personal sanitari li han sigut administrades 62.594 dosi, el que suposa una cobertura del 88,9%.

 

Falta de vacunes en alguns casos

Segons les fonts, tots els departaments de salut del territori valencià, excepte 3, La Fe, General d’Alacant i Elx Hospital General, han superat l’objectiu de vacunació de més del 75%, i en estos tres departaments s’espera aconseguir esta cobertura en els pròxims dies.

 

A demés, en les agendes de vacunació de grip estan citades 61.019 persones per als pròxims 7 dies i més de 50.700 per a dates posteriors, segons les fonts, que assenyalen que ja s’ha citat a més de 721.884 persones.

 

Pel que fa a la falta de subministrament, Sanitat assenyala que és possible que en algun cas puntual es produïsca falta de vacunes, donada l’alta demanda en els centres, i afigen que és important considerar que les vacunes necessiten unes condicions especials de conservació i no poden ser emmagatzemades en els centres.

Últimes notícies

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.

Compromís denúncia interessos especulatius a Sant Miquel dels Reis i exigeix un 30% d’habitatge públic

Compromís ha presentat al·legacions contra el Pla Especial de Protecció de Sant Miquel dels Reis, denunciant l'impacte de les grans empreses immobiliàries i demanant un mínim del 30% per a habitatge públic.