10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Sanitat notifica 31 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 20 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 31 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 31 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 4 focus. A demés, cal destacar la situació del municipi d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), que ha notificat 12 casos d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

 

  • Agost: 4 casos. Origen social
  • Alacant: 7 casos. Origen laboral
  • Aiora: 3 casos. Origen social
  • Benaguasil: 3 casos. Origen social
  • Burjassot: 3 casos. Origen social
  • Burjassot: 5 casos. Origen social
  • Burjassot: 8 casos. Origen social
  • Daia Vella: 5 casos. Origen social
  • Dolores: 4 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Origen laboral
  • Elda: 12 casos: Origen laboral
  • L’Olleria: 5 casos. Origen social
  • La Pobla de Farnals: 5 casos. Origen social
  • Morella: 10 casos. Origen social
  • Novetlé: 7 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Origen centre educatiu
  • Orihuela: 4 casos. Origen social
  • Orihuela: 6 casos. Origen social
  • Rafal: 11 casos. Origen centre educatiu
  • Rafal: 9 casos. Origen social
  • Rafelbunyol: 4 casos. Origen social
  • Requena: 9 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 5 casos. Origen laboral
  • Sant Mateu: 5 casos. Origen centre educatiu
  • València: 10 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social

 

Últimes notícies

La Banda de Música de Teulada es porta més de 21 milions amb el quart premi 25.508

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada ha sigut agraciada amb 21,18 milions en estar abonada al 25.508, segon quart premi, venut en Moraira i Manises.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana amb Alacant com a gran afortunada

El 90.693 ha repartit 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, amb 10 milions venuts a Alacant. La resta s'ha distribuït entre Alzira, Gandia, Manises i altres punts.

València Basket es posa a prova davant Baskonia en l’Eurolliga

El València Basket afronta davant el Baskonia un examen de recuperació física i mental després de dos derrotes seguides. La defensa sobre Howard i el control del ritme marcaran el dol.

Bernabé destaca que les ajudes del Govern a la DANA en la Comunitat Valenciana superen 9.000 milions

L'Executiu ha destinat més de 9.000 milions a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana, a un ritme de 21,5 milions al dia. Bernabé subratlla 217 visites en 14 mesos, el 100% de transferències a infraestructures municipals i el 98,3% d'expedients del Consorci resolts.

Un jubilat de l’Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Un extreballador de 73 anys de l'Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi 90.693 entre excompanys, sobretot zeladors i auxiliars. El repartiment suma 7,5 milions i cada dècim deixa 48.000 euros nets.

El segon quart premi, el 25.508, deixa 22,2 milions i es concentra en Moraira

El número 25.508, segon dels quarts premis del Sorteig de Nadal, ha deixat 22.200.000 euros en la Comunitat Valenciana. Moraira acapara 21.180.000 i Benidorm, Pedreguer i Manises repartixen la resta.

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.

El 61.366, quint premi de la Loteria de Nadal, deixa 60.000 euros a Gandia

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10. La major part del número s'ha quedat a Madrid.