19.7 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Més de 30 casos positius per coronavirus en un alberg de Sagunt

 

 

Actualització 15/10/2020 a les 10.58 hores. Un total de 32 persones han donat positiu per coronavirus en l’alberg d’immigrants de Casa Nueva de la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), després de fer-se un total de 77 PCR.

 

A demés, tot indica a que dos dels tests que s’han fet s’hauran de tornar a repetir, ja que els resultats de les proves no acaben de ser clars. Tots els que han donat positius passaran la quarantena en una nau de l’alberg, mentres que els altres estar 10 dies aïllats en espais diferents.

 

Coronavirus en un alberg d’immigrants

El coronavirus torna a sembrar el caos en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), després de detectar-se tres positius per coronavirus en la Casa Nueva, un alberg d’immigrants de la localitat, que oferix allotjament temporal i disposa d’una capacitat per a 80 persones.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, una de les persones contagiades es troba ingressada en l’hospital de Sagunt, mentres que els altres dos positius per Covid-19 han sigut aïllats en una casa de Sagunt que és propietat d’una parròquia.

 

Fonts municipals de Sagunt han confirmat al citat mitjà que un total de 80 persones que viuen en este alberg han sigut sotmesos a les proves PCR per a confirmar si hi ha hagut més infectats per esta malaltia

De moment es desconeix quin ha sigut el focus del contagi, però les mateixes fonts afirmen que s’aplicarà el protocol establit en estos casos i es rastrejarà als seus contactes.

Últimes notícies

Vox negociarà polítiques i no tria noms en el relleu de Mazón

Plans ha assegurat que Vox només pactarà amb el PP 'polítiques concretes' per a substituir a Mazón i que 'són igual els noms'. Exigix mantindre les seues línies roges.

Una vintena de mitjans britànics han conegut l’oferta turística valenciana en la WTM de Londres

Una vintena de capçaleres del Regne Unit han assistit a la presentació de l'oferta turística de la Comunitat Valenciana en la WTM de Londres. La delegació ha posat el focus en la connectivitat aèria, la desestacionalització i la fortalesa de la seua proposta gastronòmica i d'oci.

L’Associació de Damnificats Horta Sud demana un pacte d’Estat davant catàstrofes com la DANA

L'Associació de Damnificats Horta Sud ha reclamat en la comissió d'investigació del Congrés un pacte d'Estat i la reparació urgent dels barrancs. Ha denunciat falta de coordinació i ha qüestionat la gestió d'Emergències de la Generalitat Valenciana.

Catalá insistix: seguirà com a alcaldessa tots els anys que els valencians vulguen

Catalá ha insistit que seguirà al capdavant de l'Ajuntament de València i s'ha mostrat molt contenta pel suport del PP, en ple debat per la successió de Mazón. També ha defés mantindre el pacte PP-Vox i ha criticat el ple de reprovació de Compromís.

L’Elx prepara la visita de la Reial Societat amb l’única baixa de Bigas

L'Elx ultima el dol del divendres davant la Reial Societat amb Pedro Bigas pràcticament descartat per molèsties musculars. Sarabia remena alternatives en el centre de la defensa.

Illa i el PPC s’han creuat retrets en el Parlament per les ‘poltrones’ de JxCat i Mazón

En la sessió de control, Salvador Illa i Alejandro Fernández s'han retret mantindre 'poltrones' vinculades a JxCat i a l'entorn de Carlos Mazón. Illa ha replicat que el PPC no era el millor per a parlar de càrrecs i ha reptat a donar suport a l'oficialitat del català a Europa.

Eurodiputats secunden destinar 946,1 milions per a pal·liar la dana a Espanya

La Comissió de Pressupostos del Parlament Europeu ha recolzat mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a Espanya després de la dana d'octubre de 2024. El ple haurà de validar l'ajuda.

Tellado demana evitar eleccions en la Comunitat Valenciana i confia en un acord amb Vox

El secretari general del PP ha reclamat respecte al relleu en la Generalitat i ha defés evitar eleccions per a no frenar la reconstrucció després de la dana. Confia a reeditar el pacte amb Vox en la Comunitat Valenciana.