19.8 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

El ‘Truenorayo Fest’ torna a la Mutant de València per a reivindicar la «cultura segura»

 

El ‘Truenorayo Fest‘ torna a la sala Mutant de València amb una proposta «enèrgica, emergent i feminista, una combinació dels valors que porta defensant des de la seua creació fa sis anys».

 

Sempre amb la presència de dones com a gran emblema, el certamen ha programat en 2020 tres jornades d’oferta multidisciplinària per als dies 24, 25 i 26 de setembre, que serviran «per a demostrar el bon estat de la música alternativa nacional a pesar de la desprotecció», assegura la sala en un comunicat.

 

D’ací al fet que el lema ‘Cultura segura’ cobre força en esta cita musical. Poques hores després de posar-se les entrades a la venda, el certamen ja havia penjat el cartell de ‘sold out’.

 

Programa:

  • Dijous 24: Col·loqui de ‘Col·lectius minoritaris en els mitjans de masses: la inclusivitat més enllà de l’escena independent’, i continuarà amb la projecció del documental sobre la postdictadura xilena ‘Desertorxs’ (2017).
  • Divendres 25: Concerts de Yawners, Jaqueta de Xandall, Margarita Quebrada, La La Love You i Xavals.  Les cinc actuacions s’aniran succeint a la sala principal al mateix temps que les dj’s Dones Belles i Fortes actuaran al Pati 2.
  • Dissabte 26: Concerts de les Hinds, Ginebres, Cor Blanc, Fizzy Soup i Pinpilinpussies s’alternaran durant set hores sobre l’escenari de la Mutant. En eixa ocasió, els habitants del Pati 2 seran Chico&Chico Djs.

Últimes notícies

Troben en la palla d’arròs potencial antienvelliment i usos per al calçat

La palla d'arròs conté compostos amb efecte antienvelliment i aptes per a adhesius, segons un projecte d'arrossers i centres tecnològics. El pla assegura l'extracció del residu i prepara una empresa per a valorar 80.000 tones anuals.

La periodista que va menjar amb Mazón el 29-O declararà este dilluns davant la jutgessa de la dana

Maribel Vilaplana declararà este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana del 29-O. La jutgessa li ha demanat el tiquet de l'aparcament per a fixar la cronologia d'eixa vesprada.

La periodista que va menjar amb Mazón es recupera a casa després d’un quadre d’ansietat

La periodista es troba en el seu domicili després de ser atesa en un hospital. Està citada com a testimoni este dilluns a Catarroja per la gestió de la DANA.

La comissió de la dana arranca amb les víctimes i el focus en Carlos Mazón

La setmana parlamentària, sense ple en el Congrés, concentra l'atenció al Senat i en les primeres sessions de la comissió de la dana, que escoltarà víctimes i prepara la compareixença de Carlos Mazón el 17 de novembre.

Domingo amb núvols, ruixats febles i màximes sense canvis o en descens en la Comunitat Valenciana

Previsió per a hui diumenge: intervals de núvols amb obertura de clars al migdia i possibles precipitacions febles i disperses. Les mínimes pujaran; les màximes baixaran a l'interior de Castelló i es mantindran estables en la resta.

Gayà admet la mala ratxa del València després del 4-0 i confia a revertir-la

El capità del València va reconéixer la dinàmica negativa després del 4-0 en el Santiago Bernabéu i va assegurar que l'equip pot donar-li la volta com la passada temporada.

Reial Madrid va atropellar 4-0 al València en la festa de Mbappé

El Reial Madrid va golejar 4-0 al València en un Bernabéu de celebració. Mbappé va marcar dos, va cedir un penal que va fallar Vinícius, i Bellingham i Carreras van completar el compte.

El Reial Madrid goleja al València al descans amb doblet de Mbappé (3-0)

Mbappé va firmar un doblet i Bellingham va afegir el tercer per a un 3-0 al descans; Vinícius va fallar un penal en una primera part de clar domini blanc.