‘Sálvame’ torna a deixar a Lydia Lozano per terra revelant les seues mentides en directe

 

Lydia Lozano es va sentir molt còmoda en l’entrevista que li va fer Bertín Osborne en ‘Mi casa es la tuya’. Tant és d’esta forma que, segons pareix, es va atrevir a colar-li algunes mentides al presentador. Això no és que ho diguem nosaltres, sinó que ‘Sálvame’ ha fet un extens estudi a on es recullen totes les contradiccions de la col·laboradora i que es poden demostrar amb anteriors aparicions televisives de la protagonista, a on ella mateixa s’acaba contradient.

Lozano va contar en l’entrevista que ella va nàixer oncemesina, és a dir, que va passar onze mesos en la panxa de sa mare, una història que ha desmentit un ginecòleg que ha estat convidat al programa per a parlar de les probabilitats de què el que estava contant la periodista fora cert. El metge ha dit que és pràcticament impossible que una persona estiga onze mesos gestant un bebé, perquè la placenta aguanta un temps concret que ronda els nou mesos, aproximadament.

Esta mentida no ha sigut l’única que ha dit Lydia. Bertín li va preguntar a la periodista si el seu marit, Charly, li havia demanat que deixara la seua professió en televisió quan veia que ho passava malament. Ella li va respondre a Bertín que no, que mai li ho havia demanat. De la mateixa manera, ‘Sálvame’ va sorprendre a tots quan es va mostrar una altra entrevista que se li va fer a la col·laboradora a on afirmava que el seu marit li havia demanat en multitud d’ocasions que deixara la professió.

 

La col·laboradora podria haver mentit sobre la seua fortuna 

La canària no va dubtar en fer gala de la fortuna que ha guanyat amb el seu treball en els mitjans de comunicació. Recordem que va narrar com havia guanyat sis mil euros en un dels seus primers treballs com a redactora en una agència de notícies, una dada que hui també ha sigut qüestionada, comparant-la la xifra amb els salaris que es pagaven en aquells dies i que no arribaven ni a un quart del què cobrava la redactora.

Últimes notícies

El Valencia Basket es marca com a meta tornar a jugar els playoffs d’Eurolliga

El Valencia Basket enceta una nova Eurolliga amb l’objectiu d’entrar de nou en els playoffs, després d’un curs sorprenent i d’una profunda reconstrucció de la plantilla. El club confia en el jove tècnic Xavi Albert i en fitxatges com Nikola Mirotic per mantindre’s entre els aspirants.

Els quatre equips espanyols i els nous rics desafien el tron de l’Olympiacos en l’Eurolliga

Real Madrid, Valencia Basket, Barça i Kosner Baskonia encapçalen l’ofensiva espanyola en una Eurolliga marcada per l’Olympiacos campió i els projectes milionaris com Dubai o Hapoel Tel Aviv.

Pérez Llorca exigix completar la plantilla de la Policia adscrita a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha reclamat al Ministeri de l’Interior que cobrisca prompte les més de 130 vacants de la Unitat de Policia Nacional adscrita a la Comunitat Valenciana, que hauria de tindre 500 agents. Ho ha fet durant l’acte del Dia de la Unitat Adscrita, on s’han reconegut 102 policies i altres professionals pel seu mèrit.

Un jutjat embarga part del Eldense a l’ex presidenta en plena venda a Messi

Un jutjat de Madrid ha embargat de manera preventiva el 15,8% de les accions del Eldense de l’ex presidenta Carolina Holguin per un deute amb l’expropietari Pascual Pérez, mentres el club negocia la seua venda a Leo Messi.

Els hotels de la Comunitat, tercer destí dels viatgers espanyols en agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han concentrat el 12,8 % de les pernoctacions de turistes espanyols en agost, només per darrere d’Andalusia i Catalunya. Els preus hotelers a Espanya han pujat un 6,3 % respecte a 2025 i encadenen 62 mesos a l’alça.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 688 plantes en una vivenda de Serra Engarceran

La Guàrdia Civil ha desmantellat una plantació de marihuana amb 688 plantes en una vivenda de Serra Engarceran i ha detingut un home de 29 anys per delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Set detinguts a Alcoi i Madrid per explotar sexualment dones estrangeres

La Policia Nacional ha detingut sis persones a Alcoi i una a Madrid per la seua presumpta vinculacio amb una xarxa que explotava sexualment dones estrangeres en pisos ocupats o llogats. L’organitzacio hauria obtingut quasi 100.000 euros i els arrestats han passat a disposicio del jutjat d’instruccio d’Alcoi.

Tanquen el Teatre Principal de València per risc estructural i falta de seguretat

La Diputació de València ha ordenat el tancament immediat del Teatre Principal per greus riscos estructurals i falta de garanties de seguretat. La programació prevista es reubicarà en altres espais culturals de la ciutat.