Veïns de la platja de Gandia denuncien la presència d’ocupes en un xalet

 

Veïns de diversos edificis de la platja de Gandia, en la comarca de la Safor (València) demanen a l’Ajuntament que prenga mesures contra els ocupes de la zona. Concretament, els d’un xalet situat entre els carrers de Galícia i de Mallorca, en ple centre del districte marítim i a segona línia de platja.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, veïns i hostalers estan farts d’esta situació en una zona molt transitada per turistes: «Esta situació ve de lluny. Fa any i mig que entraren en la vivenda i pareix que no hi ha forma de posar remei», assegura Miguel Vercher, veí de l’edifici del costat.

 

«Fan foc quan els pareix fora de la casa i acumulen brutícia. Eixa és una imatge molt dolenta per a la platja de Gandia. Ho estem patint els veïns més pròxims i els locals d’hostaleria i turisme més pròxims, ha afegit Vercher.

 

A pesar de què els veïns fa temps que «lluiten» per a buscar «una solució i es puga desallotjar la casa», la situació continua sent la mateixa. Els veïns ja han presentat tres escrits a l’Ajuntament per a denunciar la situació, però no ha canviat res.

 

Els ocupes continuen donant una mala imatge a Gandia: els turistes «no donen crèdit al que veuen quan passen per eixe cantó. La gent es para per a vore la lamentable situació que presenta este xalet, com si fora un entreteniment o atracció. Ho veem des dels balcons», ha assegurat este veí.

Últimes notícies

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.