12.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Dos bessons multats en Ondara per eixir a caçar Pokémon en ple estat d’alarma

Pokémons que provocan epilepsia

Els dos xics han afirmat que no aguantaven «més en casa»  | Cedida

 

Dos germans bessons de 18 anys han rebut una proposta de sanció per incomplir l’obligat confinament domiciliari en Ondara, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), amb l’excusa d’anar a caçar Pokémon, segons han informat fonts policials.

 

Estos germans, nascuts en 2001, han sigut localitzats este dijous en el carrer per una parella d’agents de la Guàrdia Civil i han intentat justificar-se amb l’argument que no aguantaven «més en casa» i que, per això, havien eixit «a caçar Pokémon».

 

Els bessons han rebut la proposta de sanció econòmica per infringir l’obligat aïllament per la pandèmia del coronavirus (COVID-19) abans de ser obligats a tornar a sa casa.

 

No ha sigut l’única actuació cridanera de particulars localitzats en ple carrer en el nord de la província d’Alacant, a on també ha sigut denunciat este divendres un home que havia eixit a córrer amb el gos i un bebé en el seu carret.

Últimes notícies

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.