Les huit grans víctimes televisives del coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
  La vida ha canviat per complet en Espanya amb el confinament pel coronavirus. Els efectes de la pandèmia han arribat també a la televisió que, tot i ser una de les grans distraccions dels ciutadans, ha hagut d’adaptar les seues programacions, cancel·lant programes i fent seguiment continu de la crisi sanitària al país.   En un principi, la majoria de programes, com […]

 

La vida ha canviat per complet en Espanya amb el confinament pel coronavirus. Els efectes de la pandèmia han arribat també a la televisió que, tot i ser una de les grans distraccions dels ciutadans, ha hagut d’adaptar les seues programacions, cancel·lant programes i fent seguiment continu de la crisi sanitària al país.

 

En un principi, la majoria de programes, com ‘El Hormiguero‘ o ‘El Chiringuito de Jugones‘, van optar per emetre els espais sense públic. Però la gravetat de la situació ha fet insostenible continuar emetent alguns dels formats de televisió de més èxit. T’expliquem quines han sigut les huit grans víctimes televisives del coronavirus.

 

Atresmedia, sense dos dels seus grans èxits

Antena 3 ha deixat d’emetre ‘El Hormiguero’ i l’ha substituït per programes especials sobre el coronavirus. De moment, Pablo Motos treballa en una versió adaptada del seu espai, sense convidats, que podria tornar en els pròxims dies.

 

Tampoc s’emet ‘El Chiringuito de Jugones’, conduït per Josep Pedrerol. L’espai deportiu va ser una de les primeres víctimes del coronavirus, que obligava a cancel·lar el programa per evitar el contagi entre els col·laboradors. L’equip continua treballant, però des de la xarxa.

 

‘Operación Triunfo’ i els matinals de TVE, a la nevera

‘OT 2020’ ha estat el gran perjudicat. TVE tancava l’Acadèmia i cancel·lava el concurs per no poder seguir emetent les gales en condicions normals. La mesura és temporal i que es desconeix quan i com es tornarà a emetre.

 

A TVE també s’han parat tots els programes matinals, ‘Los Desayunos’, ‘A partir de hoy’ i ‘Corazón’, per donar lloc a la cobertura de la crisi del coronavirus.

 

Les estrelles de Mediaset sobreviuen a la crisi

Mediaset és el grup audiovisual que millor ha sabut afrontar el coronavirus, tot i els canvis que s’ha vist obligat a realitzar Paolo Vasile. ‘El programa de Ana Rosa’ i ‘Sálvame’ han modificat la seua estructura per a centrar-se en el coronavirus. Això sí, tots els programes de Telecinco i Cuatro s’emeten sense públic.

 

Els únics espais que s’han cancel·lat fins al moment són ‘El Tirón’ i ‘La habitación del pánico’. Però Mediaset ha sabut adaptar formats com ‘Mujeres y hombres y viceversa’, que ara s’emet com un ‘reality’ des de la casa dels ‘tronistes’.

Últimes notícies

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.

Pilar Bernabé reivindica València com a exemple de diferència política

El PSOE ha représ la precampanya a València amb un míting multitudinari. Pilar Bernabé ha reivindicat les diferències amb el PP i ha criticat la gestió de la dana.

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.

Aguirre avisa: cal jugar perfecte per a véncer el Real Madrid

Aguirre considera que el Valencia haurà de jugar a la perfecció per a guanyar el Real Madrid. L’equip busca la primera victòria com a local este dissabte, a Mestalla.

El Valencia busca estrenar-se a casa davant un Madrid en ratxa

El Valencia rep dissabte el Real Madrid a les 21.00 hores, amb l’objectiu de sumar la primera victòria de la temporada a casa en LaLiga. Els visitants arriben amb set triomfs seguits i aspiren al lideratge.

Hugo Sotelo tornarà a Balaídos amb una samarreta diferent

El migcampista del Levante jugarà este diumenge a Balaídos davant del Celta de Vigo, el club al qual pertany. Sotelo també ha parlat de la seua recuperació i de la mort de Jesús de Miguel.

Pérez Llorca i Catalá qüestionen l’interés de Sánchez per València

Pérez Llorca ha criticat l’acte del PSOE amb Sánchez a València. María José Catalá ha qüestionat els temes que abordarà el president.