11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Preocupació per les poques aparicions públiques de la reina Sofia

La reina Sofia, en una setmana molt agitada

La reina Sofia | Cordonpress

El 19 de novembre va ser l’última volta que la reina emèrita Sofia feia una aparició pública. Ho feia acompanyant a la reina Letizia en el mercat solidari Nuevo Futuro. A partir d’aquell moment, se li va perdre la pista i no ha tornat a aparèixer en cap acte ni fotografia de la família reial.

 

Este fet sorprén i molt. És cert que el rei Joan Carles no compta amb agenda oficial des de què va cessar, però la reina emèrita sí que seguix comptant amb agenda oficial i amb certes aparicions que acostuma a tindre per estes dates pròximes al Nadal. Entre estes cites, es troba l’audiència que acostuma a fer la reina emèrita amb totes les ONG que presidix honoríficament i que reunix una volta a l’any per a vore com ha funcionat la seua activitat.

On la situa la premsa

Els mitjans gràfics situen a la reina Sofía en Grècia visitant al seu germà, però de moment no hi ha cap fotografia que demostre esta visita. Ara faltarà vore si torna a Espanya per les celebracions nadalenques. Un Nadal que comença amb molts dubtes, encara per a saber qui estarà en el dinar de Nadal i les absències que pareix que hi hauran amb l’eixida provisional d’Iñaki Urdangarín de presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.