Pilla a uns lladres que robaven en el bar de baix de sa casa en Castelló

Carrer de Picasso de Castelló

Carrer de Picasso de Castelló | Google Maps

 

Esta matinada de dilluns, en Castelló de la Plana, dos hòmens de nacionalitat espanyola de 40 i 42 anys han sigut pillats ‘in fraganti’ per la policia en un robatori. Els fets s’han produït en un bar pròxim a l’avinguda de València, una de les principals vies de la ciutat.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, els lladres conseguiren entrar en el bar Redón, situat en el carrer de Picasso. Els assaltants entraren per una finestra i, ja dins, els sorolls van fer despertar al veïnat. De fet, la col·laboració ciutadana ha sigut, de nou, clau per a la detenció d’estes persones, ja que una dona va avisar als agents en vore com entraven a robar en el local.

 

Els detinguts, que a penes pogueren robar molts diners de la caixa registradora, han sigut pillats per la policia mentres cometien el delicte. A més, els agents han comprovat que els lladres tenen un llarg historial en delictes contra la propietat.

 

Altres intents de robatoris

El bar Redón ja ha intentat ser assaltat anteriorment, només dos dies abans d’este robatori. Pero, a més, es denuncia que en només un mes hi ha constància de diferents intents d’assalt en altres establiments d’esta zona, ja que han aparegut amb els aparadors destrossats.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La passarel·la de Picanya s’alça com a símbol de reconstrucció i resiliència després de la DANA

Pilar Bernabé ha destacat que la nova passarel·la de Picanya serà un símbol de reconstrucció després de la DANA. Les obres avancen amb inversions per a reforçar la seua resiliència i restablir connexions sobre el barranc de Poio.

Vox defén la presumpció d’innocència de Mazón i sosté que l’acta és personal

José María Llanos ha evitat valorar l'escrit remés al TSJCV sobre la DANA i ha remarcat que la renúncia a l'escó correspon a cada diputat.

Bernabé retrau la tranquil·litat de Feijóo davant la petició d’investigar a Mazón per la DANA

Pilar Bernabé ha dit que li fan mal i avergonyixen les paraules de Feijóo, que es declara molt tranquil davant la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La delegada reclama al PP que li demane l'acta i convertisca el cas en un punt d'inflexió intern.

EMT València suma 26 autobusos elèctrics i híbrids i avança cap a una flota 100% sostenible

EMT València incorpora 26 autobusos elèctrics i híbrids i accelera la renovació de la seua flota amb una inversió de 118 milions i 222 unitats fins a 2027. La Línia 59 connectarà Sociópolis el 9 de març amb cinc autobusos i freqüències de 18 a 21 minuts.

Presó provisional per a tres membres d’una família per la mort d’un veí a Benimàmet

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al suposat autor material i els seus pares per la mort d'un veí a Benimàmet. L'atac es va produir a les 15.35 del diumenge i la causa seguix oberta per homicidi/assassinat.

La boira causa quatre accidents i tala l’AP-7 a Moncofa: deu ferits

Quatre abastos quasi simultanis amb boira intensa han obligat a tallar l'AP-7 en sentit València a l'altura de Moncofa i Xilxes. Hi ha deu ferits i desviaments actius.

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.

El CESID va apuntar que el rei va parlar amb Milans per a evitar danys a la Corona abans del juí del 23F

Els documents del 23F oberts al públic reunixen 153 arxius d'Interior, Defensa i Exteriors. Una nota del CESID de 1982 va donar credibilitat a contactes del rei amb Milans i esmenta Armada.