17.8 C
València
Dissabte, 10 maig, 2025

Primeres paraules d’Álex Lequio després del seu ingrés hospitalari

 
Alejandro Lequio ha organitzat una festa de disfresses per animals

Álex Lequio ha organitzat una festa de disfresses per a animals | GTRES

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Álex Lequio ha demostrat en més d’una ocasió ser un exemple a seguir pel seu coratge i la seua energia. El fill d’Ana Obregón s’està enfrontant des de fa temps a una malaltia, però això no l’impedix continuar amb els seus objectius professionals i les seues aparicions públiques. De fet, Lequio ha tornat a aparéixer en els mitjans de comunicació per haver sigut amfitrió d’una festa de disfresses per a gossos.

 

Respecte al seu últim ingrés en l’hospital, l’empresari l’ha descrit com «un contratemps». Ha insistit en el fet que la seua actitud continua sent positiva i ha confessat que està rebent un suport imprescindible per part de sos pares, ja que «han estat allà un 140%» al seu costat. Encara que el procés de recuperació pot ser difícil, Álex Lequio ha volgut transmetre forces a les persones que patixen la mateixa malaltia.

 

Álex Lequio parla de la importància de tindre una mascota

Lequio ha parlat sobre la seua recaiguda i el seu últim ingrés hospitalari: «M’he fet una tribu d’infermers i infermeres molt amics i també compartisc amb ells les meues idees, de fet, en la seua creació, també han col·laborat uns quants». A més a més, l’empresari ha deixat clar que anar a l’hospital és «com qui va a fer-se una anàlisi», i no ha volgut donar-li importància.

 

Álex Lequio en una fotografia d'arxiu

Álex Lequio sempre ha demostrat ser una persona amb una actitud molt positiva  | ABC

 

D’altra banda, el fill d’Ana Obregón ha parlat sobre un altre suport que l’està ajudant en este moment tan delicat, Bobby: «A mi m’encanten els animals. He tingut animals des de que era menut. No crec que es puga vincular una etapa de la meua vida al fet de voler tindre o no voler tindre un animal. Crec que la gent ha d’adoptar sempre i, si els hi agraden els animals, sempre és un bon moment per a tindre’n un». El jove empresari ha demostrat el seu amor pels animals i ha recalcat la importància de la companyia d’un animal per a superar una difícil etapa vital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.

Compromís denúncia interessos especulatius a Sant Miquel dels Reis i exigeix un 30% d’habitatge públic

Compromís ha presentat al·legacions contra el Pla Especial de Protecció de Sant Miquel dels Reis, denunciant l'impacte de les grans empreses immobiliàries i demanant un mínim del 30% per a habitatge públic.

Massó: Els canvis en la Llei de Concòrdia faciliten la restauració de la creu del Ribalta

La presidenta de Vox a Castelló, Llanos Massó, afirma que les modificacions de la Llei de Concòrdia per PP i Vox obren la porta a reposar la creu del parc Ribalta. El Grup Municipal Socialista condemna la 'rendició' del PP a la ultradreta, destacant la importància de la memòria democràtica.

Mort Domingo Ochoa, un dels pioners de la indústria valenciana i fundador d’Indústries Ochoa

Domingo Ochoa, fundador d'Indústries Ochoa i membre fundador d'AVIA, ha mort a 81 anys a València. La seva vida es va dedicar a la innovació i al creixement del sector industrial valencià.

Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda és nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València, aportant la seva experiència prèvia com a director de la Universitat Popular.

Teresa Ribera escoltarà les veus de les víctimes de la dana en la seua visita a Brussel·les

La vicepresidenta executiva Teresa Ribera atendrà les associacions de víctimes de la dana a Brussel·les en una visita programada per a la setmana vinent, destacant la importància de fer sentir les veus dels afectats. La visita també inclourà trobades amb alts càrrecs de la Comissió Europea i el Parlament Europeu.