11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Álex Lequio patix una recaiguda en la seua lluita contra el càncer

Álex Lequio junto a su perra

Álex Lequio torna a enfrontar-se al càncer | Instagram

 

Nou revés per a Álex Lequio. Saltaven les alarmes quan sa mare, Ana Obregón, era absent en la presentació de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ en la que participa. Els rumors apuntaven a una possible recaiguda d’Álex en el càncer que ha patit durant molt temps.

 

La revista ‘Hola’, amb qui el jove manté una bona relació, ha volgut aclarir la informació, i Álex Lequio ha donat la notícia amb tota sinceritat: hi ha hagut un «contratemps» en la seua lluita contra la malaltia.

 

Un «contratemps»

Álex Lequio sonriente

Álex Lequio s’ha sincerat amb la revista ‘¡Hola!’, amb la que manté una bona relació  | Instagram

 

La publicació tocava per telèfon al fill d’Ana Obregón i ell els reconeixia que havia aparegut un imprevist inesperat en els seus avanços contra el càncer. Ha sigut, concretament, durant una revisió rutinària, indispensables per al seguiment d’una malaltia com esta, quan s’ha detectat el problema, que obliga de nou Álex a agarrar forces per a seguir en la lluita.

 

Amb tot, pareix que té més ganes que mai de tornar a recuperar-se i encara esta nova etapa amb optimisme i positivisme. De moment, desconeix si haurà de tornar als Estats Units, a on va estar sis mesos rebent un tractament, després que el 2018 li diagnostiquaren el càncer.

 

Álex aclaria també que vol «fer bé les coses, prendre les decisions amb calma i anar vegent quins passos fer per a enfrontar-se a la patologia». Per descomptat, comptarà sempre amb el suport dels seus pares i, evidentment, de Carola, la seua nova parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.