Álex Lequio patix una recaiguda en la seua lluita contra el càncer

Álex Lequio junto a su perra

Álex Lequio torna a enfrontar-se al càncer | Instagram

 

Nou revés per a Álex Lequio. Saltaven les alarmes quan sa mare, Ana Obregón, era absent en la presentació de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ en la que participa. Els rumors apuntaven a una possible recaiguda d’Álex en el càncer que ha patit durant molt temps.

 

La revista ‘Hola’, amb qui el jove manté una bona relació, ha volgut aclarir la informació, i Álex Lequio ha donat la notícia amb tota sinceritat: hi ha hagut un «contratemps» en la seua lluita contra la malaltia.

 

Un «contratemps»

Álex Lequio sonriente

Álex Lequio s’ha sincerat amb la revista ‘¡Hola!’, amb la que manté una bona relació  | Instagram

 

La publicació tocava per telèfon al fill d’Ana Obregón i ell els reconeixia que havia aparegut un imprevist inesperat en els seus avanços contra el càncer. Ha sigut, concretament, durant una revisió rutinària, indispensables per al seguiment d’una malaltia com esta, quan s’ha detectat el problema, que obliga de nou Álex a agarrar forces per a seguir en la lluita.

 

Amb tot, pareix que té més ganes que mai de tornar a recuperar-se i encara esta nova etapa amb optimisme i positivisme. De moment, desconeix si haurà de tornar als Estats Units, a on va estar sis mesos rebent un tractament, després que el 2018 li diagnostiquaren el càncer.

 

Álex aclaria també que vol «fer bé les coses, prendre les decisions amb calma i anar vegent quins passos fer per a enfrontar-se a la patologia». Per descomptat, comptarà sempre amb el suport dels seus pares i, evidentment, de Carola, la seua nova parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.