Álex Lequio patix una recaiguda en la seua lluita contra el càncer

Álex Lequio junto a su perra

Álex Lequio torna a enfrontar-se al càncer | Instagram

 

Nou revés per a Álex Lequio. Saltaven les alarmes quan sa mare, Ana Obregón, era absent en la presentació de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ en la que participa. Els rumors apuntaven a una possible recaiguda d’Álex en el càncer que ha patit durant molt temps.

 

La revista ‘Hola’, amb qui el jove manté una bona relació, ha volgut aclarir la informació, i Álex Lequio ha donat la notícia amb tota sinceritat: hi ha hagut un «contratemps» en la seua lluita contra la malaltia.

 

Un «contratemps»

Álex Lequio sonriente

Álex Lequio s’ha sincerat amb la revista ‘¡Hola!’, amb la que manté una bona relació  | Instagram

 

La publicació tocava per telèfon al fill d’Ana Obregón i ell els reconeixia que havia aparegut un imprevist inesperat en els seus avanços contra el càncer. Ha sigut, concretament, durant una revisió rutinària, indispensables per al seguiment d’una malaltia com esta, quan s’ha detectat el problema, que obliga de nou Álex a agarrar forces per a seguir en la lluita.

 

Amb tot, pareix que té més ganes que mai de tornar a recuperar-se i encara esta nova etapa amb optimisme i positivisme. De moment, desconeix si haurà de tornar als Estats Units, a on va estar sis mesos rebent un tractament, després que el 2018 li diagnostiquaren el càncer.

 

Álex aclaria també que vol «fer bé les coses, prendre les decisions amb calma i anar vegent quins passos fer per a enfrontar-se a la patologia». Per descomptat, comptarà sempre amb el suport dels seus pares i, evidentment, de Carola, la seua nova parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.