Álex Lequio patix una recaiguda en la seua lluita contra el càncer

Álex Lequio junto a su perra

Álex Lequio torna a enfrontar-se al càncer | Instagram

 

Nou revés per a Álex Lequio. Saltaven les alarmes quan sa mare, Ana Obregón, era absent en la presentació de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ en la que participa. Els rumors apuntaven a una possible recaiguda d’Álex en el càncer que ha patit durant molt temps.

 

La revista ‘Hola’, amb qui el jove manté una bona relació, ha volgut aclarir la informació, i Álex Lequio ha donat la notícia amb tota sinceritat: hi ha hagut un «contratemps» en la seua lluita contra la malaltia.

 

Un «contratemps»

Álex Lequio sonriente

Álex Lequio s’ha sincerat amb la revista ‘¡Hola!’, amb la que manté una bona relació  | Instagram

 

La publicació tocava per telèfon al fill d’Ana Obregón i ell els reconeixia que havia aparegut un imprevist inesperat en els seus avanços contra el càncer. Ha sigut, concretament, durant una revisió rutinària, indispensables per al seguiment d’una malaltia com esta, quan s’ha detectat el problema, que obliga de nou Álex a agarrar forces per a seguir en la lluita.

 

Amb tot, pareix que té més ganes que mai de tornar a recuperar-se i encara esta nova etapa amb optimisme i positivisme. De moment, desconeix si haurà de tornar als Estats Units, a on va estar sis mesos rebent un tractament, després que el 2018 li diagnostiquaren el càncer.

 

Álex aclaria també que vol «fer bé les coses, prendre les decisions amb calma i anar vegent quins passos fer per a enfrontar-se a la patologia». Per descomptat, comptarà sempre amb el suport dels seus pares i, evidentment, de Carola, la seua nova parella.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.

Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo

El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.

Creu Roja atén quasi 50 lipotímies en la mascletà d’este divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà d'este divendres a València, amb 47 lipotímies, 12 crisi d'ansietat i 11 ferides. Tres persones han sigut evacuades.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció en els bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en una investigació sobre un presumpte frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023. La UDEF registra entitats vinculades i Anticorrupció coordina les diligències.

Reobri la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la DANA

La Diputació de València obri este divendres la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la seua destrucció per la DANA de 2024, amb una obra integral. La via recupera la connexió amb Utiel-Requena i l'A-3 i reforça drenatges i talussos per a resistir futures pluges intenses

Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre

Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.

El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut

El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.