Álex Lequio patix una recaiguda en la seua lluita contra el càncer

Álex Lequio junto a su perra

Álex Lequio torna a enfrontar-se al càncer | Instagram

 

Nou revés per a Álex Lequio. Saltaven les alarmes quan sa mare, Ana Obregón, era absent en la presentació de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ en la que participa. Els rumors apuntaven a una possible recaiguda d’Álex en el càncer que ha patit durant molt temps.

 

Anuncios

La revista ‘Hola’, amb qui el jove manté una bona relació, ha volgut aclarir la informació, i Álex Lequio ha donat la notícia amb tota sinceritat: hi ha hagut un «contratemps» en la seua lluita contra la malaltia.

 

Un «contratemps»

Álex Lequio sonriente

Álex Lequio s’ha sincerat amb la revista ‘¡Hola!’, amb la que manté una bona relació  | Instagram

 

La publicació tocava per telèfon al fill d’Ana Obregón i ell els reconeixia que havia aparegut un imprevist inesperat en els seus avanços contra el càncer. Ha sigut, concretament, durant una revisió rutinària, indispensables per al seguiment d’una malaltia com esta, quan s’ha detectat el problema, que obliga de nou Álex a agarrar forces per a seguir en la lluita.

 

Amb tot, pareix que té més ganes que mai de tornar a recuperar-se i encara esta nova etapa amb optimisme i positivisme. De moment, desconeix si haurà de tornar als Estats Units, a on va estar sis mesos rebent un tractament, després que el 2018 li diagnostiquaren el càncer.

 

Álex aclaria també que vol «fer bé les coses, prendre les decisions amb calma i anar vegent quins passos fer per a enfrontar-se a la patologia». Per descomptat, comptarà sempre amb el suport dels seus pares i, evidentment, de Carola, la seua nova parella.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.