Álex Lequio dona un toc d’humor a la seua última visita a l’hospital

Álex Lequio

Álex Lequio ens sorpén amb una publicació a Instagram | VALÈNCIA DIARI

 

Álex Lequio ha tornat a preocupar als seus seguidors a causa d’una publicació a Instagram on apareix al llit d’un hospital. Encara que sembla que el seu ingrés no és per cap motiu greu, Lequio els ha sorprés amb una fotografia on es pot veure la pantalla de monitoratge mèdica amb les seues constants vitals.

 

Així i tot, la seua malaltia requerix revisions constants, i pot ser que es tracte d’un ingrés rutinari. A més a més, el fill d’Ana Obregón s’ha pres amb humor la tornada al centre mèdic i ha tornat a fer gala del seu sarcasme, molt necessari segons ell durant la seua recuperació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

«Ohh ‘Philipo’ dels meus amors, tan sorollosa com sempre i tan ressonant com mai. Eres com una versió ARCADE de les òperes de Wagner», comentava Lequio a peu de foto. L’empresari continuava amb el seu sarcasme: «L’única diferència és que vas plena d’energia i no calles, encara que et desconnecten. Fa mitja hora que estic mirant-te fixament perquè t’apagues i no em contestes. Quina decepció… segurament ja t’has quedat sense WIFI. Això funciona amb comandament?».

 

Els seus seguidors el recolzen

El valor i l’esperit de superació són característics d’Àlex Lequio, de la mateixa forma que sempre ha rebut l’estima i el suport de familiars i amics. Degut a aquesta publicació, ha rebut ànims de més de tres mil comentaris al seu perfil d’Instagram. Tots ells s’han mostrat preocupats i li han transmés molt d’afecte perquè puga eixir prompte de l’hospital.

 

Álex Lequio amb la seua mare, Ana Obregón | CEDIDA

 

La notícia de la superació del seu càncer la va fer pública la seua mare el passat 15 de març, quan per fi es van acabar els mesos de patiment. Tot i l’entrada d’aquesta malaltia a la vida de l’empresari, s’ha mostrat sempre amb una actitud positiva i amb ganes de tirar endavant amb motivació i determinació.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.