Álex Lequio dona un toc d’humor a la seua última visita a l’hospital

Álex Lequio

Álex Lequio ens sorpén amb una publicació a Instagram | VALÈNCIA DIARI

 

Álex Lequio ha tornat a preocupar als seus seguidors a causa d’una publicació a Instagram on apareix al llit d’un hospital. Encara que sembla que el seu ingrés no és per cap motiu greu, Lequio els ha sorprés amb una fotografia on es pot veure la pantalla de monitoratge mèdica amb les seues constants vitals.

 

Així i tot, la seua malaltia requerix revisions constants, i pot ser que es tracte d’un ingrés rutinari. A més a més, el fill d’Ana Obregón s’ha pres amb humor la tornada al centre mèdic i ha tornat a fer gala del seu sarcasme, molt necessari segons ell durant la seua recuperació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

«Ohh ‘Philipo’ dels meus amors, tan sorollosa com sempre i tan ressonant com mai. Eres com una versió ARCADE de les òperes de Wagner», comentava Lequio a peu de foto. L’empresari continuava amb el seu sarcasme: «L’única diferència és que vas plena d’energia i no calles, encara que et desconnecten. Fa mitja hora que estic mirant-te fixament perquè t’apagues i no em contestes. Quina decepció… segurament ja t’has quedat sense WIFI. Això funciona amb comandament?».

 

Els seus seguidors el recolzen

El valor i l’esperit de superació són característics d’Àlex Lequio, de la mateixa forma que sempre ha rebut l’estima i el suport de familiars i amics. Degut a aquesta publicació, ha rebut ànims de més de tres mil comentaris al seu perfil d’Instagram. Tots ells s’han mostrat preocupats i li han transmés molt d’afecte perquè puga eixir prompte de l’hospital.

 

Álex Lequio amb la seua mare, Ana Obregón | CEDIDA

 

La notícia de la superació del seu càncer la va fer pública la seua mare el passat 15 de març, quan per fi es van acabar els mesos de patiment. Tot i l’entrada d’aquesta malaltia a la vida de l’empresari, s’ha mostrat sempre amb una actitud positiva i amb ganes de tirar endavant amb motivació i determinació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.