Álex Lequio dona un toc d’humor a la seua última visita a l’hospital

Álex Lequio

Álex Lequio ens sorpén amb una publicació a Instagram | VALÈNCIA DIARI

 

Álex Lequio ha tornat a preocupar als seus seguidors a causa d’una publicació a Instagram on apareix al llit d’un hospital. Encara que sembla que el seu ingrés no és per cap motiu greu, Lequio els ha sorprés amb una fotografia on es pot veure la pantalla de monitoratge mèdica amb les seues constants vitals.

 

Així i tot, la seua malaltia requerix revisions constants, i pot ser que es tracte d’un ingrés rutinari. A més a més, el fill d’Ana Obregón s’ha pres amb humor la tornada al centre mèdic i ha tornat a fer gala del seu sarcasme, molt necessari segons ell durant la seua recuperació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

«Ohh ‘Philipo’ dels meus amors, tan sorollosa com sempre i tan ressonant com mai. Eres com una versió ARCADE de les òperes de Wagner», comentava Lequio a peu de foto. L’empresari continuava amb el seu sarcasme: «L’única diferència és que vas plena d’energia i no calles, encara que et desconnecten. Fa mitja hora que estic mirant-te fixament perquè t’apagues i no em contestes. Quina decepció… segurament ja t’has quedat sense WIFI. Això funciona amb comandament?».

 

Els seus seguidors el recolzen

El valor i l’esperit de superació són característics d’Àlex Lequio, de la mateixa forma que sempre ha rebut l’estima i el suport de familiars i amics. Degut a aquesta publicació, ha rebut ànims de més de tres mil comentaris al seu perfil d’Instagram. Tots ells s’han mostrat preocupats i li han transmés molt d’afecte perquè puga eixir prompte de l’hospital.

 

Álex Lequio amb la seua mare, Ana Obregón | CEDIDA

 

La notícia de la superació del seu càncer la va fer pública la seua mare el passat 15 de març, quan per fi es van acabar els mesos de patiment. Tot i l’entrada d’aquesta malaltia a la vida de l’empresari, s’ha mostrat sempre amb una actitud positiva i amb ganes de tirar endavant amb motivació i determinació.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.