20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Álex Lequio dona un toc d’humor a la seua última visita a l’hospital

Álex Lequio

Álex Lequio ens sorpén amb una publicació a Instagram | VALÈNCIA DIARI

 

Álex Lequio ha tornat a preocupar als seus seguidors a causa d’una publicació a Instagram on apareix al llit d’un hospital. Encara que sembla que el seu ingrés no és per cap motiu greu, Lequio els ha sorprés amb una fotografia on es pot veure la pantalla de monitoratge mèdica amb les seues constants vitals.

 

Així i tot, la seua malaltia requerix revisions constants, i pot ser que es tracte d’un ingrés rutinari. A més a més, el fill d’Ana Obregón s’ha pres amb humor la tornada al centre mèdic i ha tornat a fer gala del seu sarcasme, molt necessari segons ell durant la seua recuperació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

«Ohh ‘Philipo’ dels meus amors, tan sorollosa com sempre i tan ressonant com mai. Eres com una versió ARCADE de les òperes de Wagner», comentava Lequio a peu de foto. L’empresari continuava amb el seu sarcasme: «L’única diferència és que vas plena d’energia i no calles, encara que et desconnecten. Fa mitja hora que estic mirant-te fixament perquè t’apagues i no em contestes. Quina decepció… segurament ja t’has quedat sense WIFI. Això funciona amb comandament?».

 

Els seus seguidors el recolzen

El valor i l’esperit de superació són característics d’Àlex Lequio, de la mateixa forma que sempre ha rebut l’estima i el suport de familiars i amics. Degut a aquesta publicació, ha rebut ànims de més de tres mil comentaris al seu perfil d’Instagram. Tots ells s’han mostrat preocupats i li han transmés molt d’afecte perquè puga eixir prompte de l’hospital.

 

Álex Lequio amb la seua mare, Ana Obregón | CEDIDA

 

La notícia de la superació del seu càncer la va fer pública la seua mare el passat 15 de març, quan per fi es van acabar els mesos de patiment. Tot i l’entrada d’aquesta malaltia a la vida de l’empresari, s’ha mostrat sempre amb una actitud positiva i amb ganes de tirar endavant amb motivació i determinació.

Últimes notícies

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.

El SUV urbà de gasolina lidera la demanda en la Fira de l’Automòbil de València

La 27a edició de la Fira de l'Automòbil de València ha constatat que el vehicle nou, especialment el SUV urbà de gasolina, concentra l'interés. Híbrids i electrificats guanyen terreny i l'afluència es dispara.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers, un màxim històric, després de vendre 36.000 dorsals i aconseguir un 85,4% d'arribada. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any en la prova femenina i la tercera de l'any en la masculina.

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.