Ana Obregón parla sobre la recaiguda del càncer del seu fill Álex Lequio

Ana Obregón i el seu fill

Ana Obregón ha estat en tot moment al costat del seu fill | Instagram

 

Álex Lequio, el fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio, seguix amb la seua lluita contra el càncer, de la que recentment ha tingut una nova recaiguda. Sa mare informava del seu estat de salut en la seua última aparició pública el 13 de setembre en el Museo de Bellas Artes de Sevilla, a on va assistir per a arreplegar un premi: «Vinc a rebre el premi de la solidaritat i un xec per a l’Associació de Sevilla Contra el Càncer. Vinc per a això, si no, estaria ara amb el meu fill», afirmava l’actriu, per a continuació explicar com es troba ell.

 

«No tinc cap dubte que ho conseguirà»

«El meu fill es troba bé, és una malaltia llarga i hi ha hagut una pedreta en el camí que estem afrontant com sempre, amb molt d’optimisme. Ja és l’última pedreta, ja només queda esta», afirmava l’actriu. Ana Obregón es mostrava molt segura de la recuperació del seu fill, que assegura que serà ràpida: «Segur que millora prompte, no en tinc cap dubte. El somriure sempre va davant de tot».

 

Ana Obregón, que s’ha convertit en estandard de la lluita contra el càncer després de la dura experiència del seu fill, va aprofitar la seua assistència a la gala a on arreplegava el premi per a enviar un missatge d’ànims i d’optimisme a tots els que estiguen passant per una situació semblant: «Jo anime a tots els valents que lluiten contra esta malaltia de la que cada any, gràcies a Déu, es descobrixen coses noves, se’n recuperen més i, al final, es guanya; hui en dia el 80% es guanya». 

 

Álex Lequio i Ana Obregón a Nova York

Ana Obregón es va instal·lar en Nova York amb el seu fill per a rebre un tractament contra el càncer  | INSTAGRAM

 

A més a més, va aprofitar l’ocasió per a fer valdre la importància de les associacions benèfiques que lluiten contra el càncer, ja que tenen un paper importantíssim per a la investigació d’esta malaltia: «Si no fora per estos donatius i per estes associacions, no s’investigaria el càncer i, si no s’investiga, no se salven vides», finalitzava, arrencant els aplaudiments dels assistents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.
FILMOTECA D'ESTIU