Ana Obregón parla sobre la recaiguda del càncer del seu fill Álex Lequio

Ana Obregón i el seu fill

Ana Obregón ha estat en tot moment al costat del seu fill | Instagram

 

Álex Lequio, el fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio, seguix amb la seua lluita contra el càncer, de la que recentment ha tingut una nova recaiguda. Sa mare informava del seu estat de salut en la seua última aparició pública el 13 de setembre en el Museo de Bellas Artes de Sevilla, a on va assistir per a arreplegar un premi: «Vinc a rebre el premi de la solidaritat i un xec per a l’Associació de Sevilla Contra el Càncer. Vinc per a això, si no, estaria ara amb el meu fill», afirmava l’actriu, per a continuació explicar com es troba ell.

 

«No tinc cap dubte que ho conseguirà»

«El meu fill es troba bé, és una malaltia llarga i hi ha hagut una pedreta en el camí que estem afrontant com sempre, amb molt d’optimisme. Ja és l’última pedreta, ja només queda esta», afirmava l’actriu. Ana Obregón es mostrava molt segura de la recuperació del seu fill, que assegura que serà ràpida: «Segur que millora prompte, no en tinc cap dubte. El somriure sempre va davant de tot».

 

Ana Obregón, que s’ha convertit en estandard de la lluita contra el càncer després de la dura experiència del seu fill, va aprofitar la seua assistència a la gala a on arreplegava el premi per a enviar un missatge d’ànims i d’optimisme a tots els que estiguen passant per una situació semblant: «Jo anime a tots els valents que lluiten contra esta malaltia de la que cada any, gràcies a Déu, es descobrixen coses noves, se’n recuperen més i, al final, es guanya; hui en dia el 80% es guanya». 

 

Álex Lequio i Ana Obregón a Nova York

Ana Obregón es va instal·lar en Nova York amb el seu fill per a rebre un tractament contra el càncer  | INSTAGRAM

 

A més a més, va aprofitar l’ocasió per a fer valdre la importància de les associacions benèfiques que lluiten contra el càncer, ja que tenen un paper importantíssim per a la investigació d’esta malaltia: «Si no fora per estos donatius i per estes associacions, no s’investigaria el càncer i, si no s’investiga, no se salven vides», finalitzava, arrencant els aplaudiments dels assistents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.