Marc Márquez patix una forta caiguda durant els primers entrenaments lliures del Gran Premi de Tailàndia

El pilot ha estat traslladat a un hospital de la ciutat perquè li puguin fer més proves

El pilot ha sigut traslladat a un hospital de la ciutat per a que li puguen fer més proves | Twitter (@MotoGP)

 

Els primers entrenaments lliures del Gran Premi de Tailàndia acabaven en un fort sobresalt per al corredor de Repsol Honda, Marc Márquez. El pilot ha patit una forta caiguda després de perdre el control de la seua Honda a cinc minuts d’acabar la primera sessió lliure i tot just quan tenia el millor temps.

 

Márquez rodava per la corba 7 quan en el canvi de direcció, d’esquerra a dreta, ha perdut el control de la moto i ha acabat pels aires caient fortament contra l’asfalt. A pesar de la forta caiguda, Márquez s’ha alçat pel seu propi peu, però ho ha fet visiblement coix i amb molèsties en el peu esquerre.

 

 

Traslladat a l’hospital per a descartar fractures

El pilot català va ser traslladat a la clínica mòbil del circuit però posteriorment es va decidir que era millor que fora  traslladat a l’hospital de Buriram a on li faran proves per a conéixer la gravetat de la lesió i descartar que s’haja produït alguna fractura.

 

La d’este cap de setmana és una carrera important per a Márquez perquè pot proclamar-se campió de MotoGP, ja que només necessita sumar dos punts més que el seu rival Andrea Dovizioso per a conseguir-ho.

 

«S’ha quedat sense respiració»

En unes declaracions en el ‘El món a RAC1’, el màxim responsable mèdic del campionat de MotoGP, Ángel Charte, ha assenyalat que «la causa directa del traumatisme que ha tingut en la zona paravertebral és que s’ha quedat sense respiració», és a dir, «no podia ventilar i li costa respirar» ha afegit.

 

Charte ha assegurat que el pilot no té res trencat i que «s’està sotmetent a un tractament d’antiinflamatoris important i una part de rehabilitació». Tot i el sobresalt, el pilot ja torna a estar en el box del seu equip preparat per a participar en el segon entrenament lliure del Gran Premi de Tailàndia.

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.