Xoca un cotxe contra l’Hospital Provincial de Castelló

Cotxe xoca contra l'Hospital Provincial de Castelló

Estat en què ha quedat el cotxe després de l’impacte | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut esta matinada en l’encreuament de l’avinguda Gran Via Tàrrega Monteblanco amb el carrer del Pare Jofre en un aparatós accident de trànsit en el que ha estat implicat un cotxe que, després d’eixir-se’n de la via, ha xocat violentament contra la tanca que delimita el recinte de l’Hospital Provincial.

 

  

L’accident s’ha produït cap a les quatre del matí quan, per causes que està investigant encara l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Volkswagen Passat de color gris se n’ha eixit de la calçada en accedir a l’interior de la glorieta situada en la confluència del carrer del Pare Jofre amb l’avinguda Gran Via Tèrrega Monteblanco i, després de perdre el control, ha pegat contra diferents arbres, un quadre de semàfor situat damunt de la vorera i, finalment, s’ha encastat contra la tàpia de l’Hospital Provincial. Molts veïns, que han escoltat el fort impacte, han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

 

 

  

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, que ha localitzat l’accident i al conductor del turisme accidentat, que no tenia cap lesió, però sí evidents símptomes d’estar baix els efectes de l’alcohol. Per això, els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

 

El conductor, amb les inicials M.G.S. i de 29 anys, ha sigut sotmés a la prova d’alcoholèmia i quadruplicava la taxa permesa. Per això, la Policia Local de Castelló l’investiga per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària per conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques i estar implicat en un accident de trànsit.

 

  

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del turisme implicat, que ha patit múltiples danys estructurals, també s’han vist afectats un arbre ornamental, deu metres de la tanca perimetral de l’Hospital General i un quadre elèctric que regula els semàfors de tota la zona. El quadre, de fet, ha sigut arrancat de base pel colp del cotxe i diferents peces han aparegut a més de quaranta metres del punt de l’accident, cosa que demostra la violència de l’impacte del cotxe.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.