13 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Dos detinguts per abusar i retindre a una xica en un bar d’Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a dos homes, de 41 i 46 anys, acusats d'agredir sexualment a una jove de 32 a la qual van detenir de manera il·legal en el domicili d'un d'ells durant 8 hores. Segons ha informat la Comissaria provincial, els fets es van produir suposadament a principis de febrer.

 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

  

  

Els autors van conèixer a la víctima en un bar d'Alacant, i després d'unes hores en les quals es van guanyar la seua confiança, la van convidar al domicili d'un d'ells. Una vegada allí, un dels autors va tancar la porta amb clau i tots dos van agredir sexualment a la jove, retenint-la en el domicili durant vuit hores sense deixar-la eixir de l'habitatge.

  

 

 

Quan la xica va poder escapar es va dirigir a la Comissaria de Districte Nord per a interposar una denúncia pels fets succeïts i es va fer càrrec de l'assumpte el grup de delinqüència violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial.

 

  

  

Els investigadors van aconseguir localitzar i detenir en menys de 24 hores als dos autors de la suposada agressió per la comissió d'un presumpte delicte d'agressió sexual i detenció il·legal. Tots dos han passat a la disposició del jutjat d'Instrucció d'Alacant en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Tempesta amb Granís a València: Alertes Taronja i Activitats Suspendudes

València s'enfronta a una intensa tempesta amb granís, provocant l'augment de l'alerta a nivell taronja. A càrrec d'Emergències, s'han pres mesures davant les pluges i riscos d'incendis.

Robert Prevost nomenat Papa 267 amb el nom de León XIV

Robert Prevost, cardenal de renom, ha estat nomenat com el Papa 267 de la història, adoptant el nom de León XIV, en un moment de canvi i esperança per a l'Església.

El nou bitllet únic de transport impulsarà la mobilitat sostenible a tota Espanya per al 2026

El Ministeri de Transports presenta un nou bitllet únic per a integrar el transport públic a Espanya, que estarà operatiu el 2026. Aquest projecte busca replicar models d'èxit d'altres països europeus i potenciar la mobilitat sostenible.

Incendi forestal a l’Atzúbia causat per la caiguda d’un raig

Un incendi forestal ha esclatat a l'Atzúbia després de la caiguda d'un raig, amb la sortida de bombers a la zona per controlar la situació.

La Policia Local d’Alcoi registra 186 actuacions durant les festes de Moros i Cristians

Durant les festes de Moros i Cristians d'Alcoi, la Policia Local va gestionar 186 actuacions, amb un augment de molèsties per trànsit i soroll. Destaca l'explosió d'una cantimplora de pólvora i la cooperació ciutadana que va assegurar la seguretat.

Nomenament del nou Papa: Cerimònia i Expectatives

A les 18:08 h, el fum blanc ha anunciat la triada del nou Papa, que serà el 267è pontífex de l'Església Catòlica. El moment ha estat marcat per una gran eufòria a la Plaça de Sant Pere, amb milers de fidels celebrant l'esdeveniment.

El Govern destina 20 milions d’euros per a 17.242 agricultors afectats per la sequera de fruits de corfa

El Ministeri d'Agricultura publica el llistat provisional de beneficiaris d'ajudes destinades a compensar la sequera que afecta a fruiters en diverses províncies espanyoles.

L’Eurocambra aprova prorrogar dos anys l’emmagatzematge de gas a la UE amb un nou objectiu del 83%

El Parlament Europeu ha donat suport a la proposta de prorrogar el pla d'emmagatzematge de gas de la UE fins al 2027, reduint l'objectiu d'ompliment del 90% al 83%, en resposta a condicions de mercat adverses.