15.4 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Santiago Cañizares celebra el seu aniversari en el seu any més dur a causa de la malaltia del seu fill

 

Cada paso que das es una lección, no te detengas que al fondo está la luz.

Una publicación compartida de Santiago Cañizares (@santicanizares) el

 

El futbolista Santiago Cañizares no està passant per un dels seus millors moments malgrat estar d'aniversari, i és que fa uns mesos va confirmar, en les seues xarxes socials, que un de les seus trigèmins, Santi, pateix una greu malaltia. 

L'exporter del València va pujar una foto en el seu compte d'Instagram, on, en el passadís d'un hospital, ix agafant de la mà al seu fill xicotet Santiago. La publicació també inclou un bonic missatge: «Cada pas que dónes és una lliçó, no et detingues que al fons està la llum». D'esta forma ens va presentar l'exporter la greu malaltia del seu menut.

Per la seua banda, la seua esposa, Mayte García, també ha volgut deixar clar en moltes instantànies que penja en Instagram que segueixen lluitant perquè Santi es millore el més prompte possible. En una d'estes imatges apareix agafant la mà del seu fill xicotet. «Un dia més, un dia menys. Ja queda poc», escrivia Mayte. Les dos publicacions s'han omplert de mostres de suport i afecte dels seus seguidors.

 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.