22.9 C
València
Dijous, 29 maig, 2025

‘Em retire’: l’inesperat anunci de Rigoberta Bandini a Broncano en ‘La resistencia’

David Broncano junt amb tot l’equip de ‘La resistencia‘ es van desplaçar fins a Eivissa per a oferir aquest dimecres el penúltim lliurament de la cinquena temporada.

El programa de Broncano, emés des de l’embarcador de Santa Eulària des Riu, va comptar en el seu últim lliurament amb la presència de la cantant Rigoberta Bandini, que va aconseguir una enorme popularitat després de la seua participació en la primera edició del Benidorm Fest de Televisió Espanyola.

- Advertisement -Telegram València Diari

El que pocs s’esperaven va ser el sorprenent anunci que va realitzar l’artista durant la seua entrevista. “He d’explicar una cosa importantíssima“, va començar dient, davant l’atenta mirada de tots els presents. “A la tardor faré el final de la gira i després, em retire. Em retire una estona llarga. Una cosa és retirar-se dels escenaris, però faena hi haurà“.

La veritat és que ja estic una miqueta fins al cony de les coses, ja no puc més. No volia sonar molt misteriosa, però prompte anunciarem la gira de tardor, que seran uns concerts molt especials, i acabarem amb això“, va agregar la intèrpret.

El missatge de Rigoberta Bandini a Julio Iglesias

Rigoberta Bandini té una cançó titulada Julio Iglesias i David Broncano va voler saber si el cantant la coneixia. “No, crec que no. Però la meua il·lusió és rebre, encara que siga un email. Jo vull arribar a Juliol, però és que Juliol està a República Dominicana en un búnquer i no hi ha manera d’arribar a ell. Està en un búnquer de formol“, es va queixar l’artista.

Saps que m’han dit que, en l’aeroport de República Dominicana, que jo no he estat, hi ha una porta que posa Julio Iglesias? Quan ell agafa el seu jet privat, té la seua porta en l’aeroport“, va relatar la convidada. “Pensava que tu anaves allí, passaves el control de seguretat i Julio Iglesias t’escorcollava“, va fer broma Broncano.

El presentador va assegurar que Iglesias és inaccessible i que és molt difícil contactar amb ell. “Jo crec que tu em podries ajudar“, li va demanar la cantant. Broncano va animar a Rigoberta Bandini al fet que enviara un missatge a l’intèrpret.

Juliol, Julito, carinyo. Hi ha una cançó que vaig compondre que té el teu nom. Espere que la pugues escoltar, que la gaudisques. Et volem molt, ens agradaria veure’t més el pèl i que sàpies que jo ara també soc una truana i soc una senyora. Et vull“, va assegurar. “És un gran tema, no és qualsevol tema“, va matisar Broncano.

‘Ay Mamá’

Com no podia ser d’una altra forma, Rigoberta Bandini va tancar la seua entrevista en ‘La resistencia’ interpretant la seua reeixida cançó, ‘Ay Mamá‘.

Últimes notícies

Carlos Mazón destaca l’exportació com a motor econòmic clau davant la riuada a València

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ressalta el paper crucial del sector exportador valencià per a impulsar l'economia en un moment de gran necessitat després de la riuada a València, destacant la seua aportació en generació d'ocupació i la seua capacitat per a superar crisi.

Mazón informa que la vaga general en la Comunitat Valenciana transcorre amb normalitat i sense incidències rellevants

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, destaca que la vaga general en la Comunitat Valenciana es desenrotlla amb normalitat i sense incidències en servicis essencials com a sanitat, educació i transport.

Mazón: La vaga general en la Comunitat Valenciana transcorre amb normalitat i sense incidències destacables

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, confirma que la vaga general convocada en la Comunitat Valenciana està desenrotllant-se amb normalitat i sense afectació significativa en servicis bàsics com a sanitat, educació i transport.

Detinguts 21 membres de la Màfia del Coure després de 102 robatoris valorats en 2,5 milions en huit autonomies

La Guàrdia Civil desmantella la Màfia del Coure, responsable de 102 robatoris de coure en huit comunitats autònomes que sumen un valor de 2,5 milions d'euros. Vint-i-una persones han sigut detingudes i tretze van ingressar a la presó.

La vaga general en la Comunitat Valenciana amb talls de carreteres i protestes pacífiques

La vaga convocada en la Comunitat Valenciana es desenrotlla amb corts viàries, pintades en seus i manifestacions, amb un seguiment moderat en educació i transport.

Vaga General en Comunitat Valenciana: Talls de Carreteres, Piquets i Pintades en l’Inici de la Protesta

La vaga general del 29 de maig en la Comunitat Valenciana es desenrotlla amb talls de carreteres, pintades i mobilitzacions. Sindicats exigixen responsabilitats i millores laborals.

Acusen home de 12 anys de presó per robatori a anciana i agressió a menor a València

Un home és jutjat a València per robar la bossa a una anciana de 81 anys i acoltellar en el coll a un menor de 15 anys que va intentar detindre'l durant la fugida.

La vicepresidenta Aagesen defén l’acció de la Confederació del Xúquer en la gestió de la DANA i la prevenció d’inundacions

La vicepresidenta per a la Transició Ecològica, Sara Aagesen, defén la gestió de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer durant la DANA que va provocar 228 morts, destacant la prevenció i recuperació després del desastre.