21.6 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Aquesta vesprada ja es poden cobrar els premis de la Loteria inferiors a 2.000 euros

Aquest any el Sorteig Extraordinari de Nadal repartirà un total de 3.700 milions d’euros en premis.

Ara que ja ha passat el sorteig de la Loteria de Nadal i tens un dècim premiat. I ara què?

Aquestes són les qüestions més rellevants a l’hora de cobrar un premi: 

Què cal fer per a cobrar un premi? 

Encara que semble evident, és imprescindible  presentar el dècim o resguard  premiat per poder cobrar un premi de Loteria de Nadal.  

Quan es poden cobrar els premis? 

La vesprada del 22 de desembre, quan finalitzen tant les verificacions dels números extrets com els processos informàtics es començaran a abonar els premis, com és habitual.   

On es poden cobrar els premis? 

Si els premis són inferiors a 2.000 € per cada dècim o resguard, es poden cobrar exclusivament en un dels 10.600  punts de venda de la xarxa comercial de Loteries , a partir de la vesprada de hui.

En aquest cas el premi es pot cobrar en  metàl·lic o a través del sistema Bizum, ja que els punts de venda de Loteries van ser els primers comerços físics a Espanya a incorporar aquest sistema com a mètode de pagament de les seues apostes i cobrament dels seus premis menors. 

Si els  premis acumulen un import igual o superior a 2.000 € es cobrarà a les entitats financeres autoritzades, la llista de les quals es troba disponible als punts de venda de Loteries i a la pàgina web oficial ( www.loteriasyapuestas.es ).  

En el cas de dècims adquirits al canal online oficial ( www.loteriasyapuestas.es ), els premis majors s’abonen mitjançant transferència bancària al compte bancari comunicat pel jugador al seu compte de Joc, un cop comuniqueu el número de compte després del sorteig.

Els premis menors seran abonats directament al compte de joc sempre que aquesta no excedisca dels límits establits, cas en què també seran abonats mitjançant transferència bancària al compte corrent que haja estat comunicat.  

Fins quan es poden cobrar els premis? Els premis caduquen?  

Fins al 22 de març de 2023, ja que el dret al cobrament dels premis de Loteria de Nadal  caduca als tres mesos , comptats a partir del dia següent al de la celebració del sorteig.  

Què passa si un dècim o resguard està deteriorat? 

Si el dècim o resguard premiat està deteriorat el client s’ha de personar en un punt de venda de Loteries, emplenar el formulari “Sol·licitud de Pagament de Premis”, signar-lo i aportar el dècim o resguard deteriorat, que serà remés a Loteries per a la seua autenticació .   

Si es comparteix un dècim amb diversos éssers estimats, com es cobra?  

Si el dècim es comparteix, cal identificar tots els participants a l’hora de cobrar els premis iguals o superiors a 2.000 € a les entitats financeres.   

Si han sostret un dècim, què cal fer?  

Si el dècim ha estat sostret és recomanable presentar denúncia davant de les autoritats competents. Si aquest dècim resultara premiat, el client es pot personar en un jutjat amb la denúncia perquè s’inicie el procés corresponent. 

Últimes notícies

Els barons del PP recolzen la dimissió de Mazón i demanen al Govern que seguisca el seu exemple

Líders territorials del PP han aplaudit la dimissió de Carlos Mazón per la seua gestió de la dana i han instat el Govern a assumir responsabilitats. El moviment, conegut abans del Comité Executiu Nacional a Madrid, ha sigut presentat com a referència de responsabilitat política.

Vilaplana afirma que no va ser pressionada i detalla el menjar amb Mazón el dia de la DANA

La periodista ha negat pressions i ha aportat detalls sobre crides, el pagament de l'esmorzar i el tiquet d'aparcament en la causa per la gestió de la DANA.

El Govern acusa a Mazón de culpar a uns altres per la DANA després d’anunciar la seua dimissió

Óscar Puente ha titllat d'espectacle lamentable la compareixença del president en funcions i ha acusat a Carlos Mazón de mentir sobre les ajudes. Morant i Cos han sumat crítiques i han retret que la dimissió arribe tard.

Feijóo recolza la dimissió de Mazón i exigix un relleu ràpid en Les Corts

Feijóo ha considerat correcta la renúncia de Carlos Mazón, ha denunciat una cacera política i ha reclamat agilitzar l'elecció d'un successor en Les Corts.

El relleu de Mazón en la Generalitat podria tancar-se a la fi de novembre

El successor o successora de Carlos Mazón podria ser investit en l'última setmana de novembre si la dimissió es comunica immediatament. El PP necessita a Vox per a la investidura.

Morant atribuïx a les víctimes de la dana la dimissió de Mazón i la celebra com a bona notícia

Diana Morant ha celebrat la dimissió de Carlos Mazón, que ha atribuït a la pressió de les víctimes de la dana. La considera un alleujament parcial i critica a Feijóo.

Diakhaby torna a la gespa un mes després i Ramazani avança amb pilota

El central va tornar al treball sobre la gespa després de la seua lesió isquiotibial i l'extrem belga ja va realitzar exercicis amb pilota. El València es va dividir per càrregues després de la derrota davant el Reial Madrid i mira al Betis per a tallar la seua mala ratxa.

López Miras aplaudix la dimissió de Mazón i reclama al Govern assumir responsabilitats

López Miras ha elogiat que Mazón anuncie la seua dimissió per la gestió de la dana i ha instat el Govern a assumir responsabilitats i seguir eixe exemple.