À Punt dedica tota la programació a informar en directe de l’última hora de la DANA a la Comunitat

Un total d’1,1 milions de valencians van sintonitzar la cadena dimarts per a seguir la informació de les pluges

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, manté des d’ahir dimarts tots els seus professionals i tota la graella al servici d’esta emergència que castiga la Comunitat valenciana.

Tant en televisió, com en ràdio, web i xarxes, À Punt «està donant la informació que s’està produint en cada moment i traslladant les indicacions concretes de la Generalitat davant esta tragèdia, i és el canal per on la ciutadania també està buscant els seus familiars desapareguts, a més del servei d’Emergències 112».

Ahir 1.150.000 valencians sintonitzaren amb la cadena pública per a seguir les evolucions i les conseqüències de la DANA. Durant 15 hores de programació en directe continuada, la radiotelevisió pública oferia el detall de tota la informació i les compareixences del president Mazón en totes les finestres fins a la matinada. El NTC

La programació de ràdio també va estar ahir dimarts dedicada fins a la matinada a la DANA amb els testimoni de moltes persones que buscaven els seus familiars, les indicacions de les autoritats i l’anàlisi de l’equip de meteorologia d’À Punt.

Poden seguir tota l’última hora per les xarxes d’À Punt i pel web (https://www.apuntmedia.es/) amb la informació actualitzada minut a minut i les imatges d’esta tragèdia que assota la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.