11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

À Punt dedica tota la programació a informar en directe de l’última hora de la DANA a la Comunitat

Un total d’1,1 milions de valencians van sintonitzar la cadena dimarts per a seguir la informació de les pluges

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, manté des d’ahir dimarts tots els seus professionals i tota la graella al servici d’esta emergència que castiga la Comunitat valenciana.

Tant en televisió, com en ràdio, web i xarxes, À Punt “està donant la informació que s’està produint en cada moment i traslladant les indicacions concretes de la Generalitat davant esta tragèdia, i és el canal per on la ciutadania també està buscant els seus familiars desapareguts, a més del servei d’Emergències 112”.

Ahir 1.150.000 valencians sintonitzaren amb la cadena pública per a seguir les evolucions i les conseqüències de la DANA. Durant 15 hores de programació en directe continuada, la radiotelevisió pública oferia el detall de tota la informació i les compareixences del president Mazón en totes les finestres fins a la matinada. El NTC

La programació de ràdio també va estar ahir dimarts dedicada fins a la matinada a la DANA amb els testimoni de moltes persones que buscaven els seus familiars, les indicacions de les autoritats i l’anàlisi de l’equip de meteorologia d’À Punt.

Poden seguir tota l’última hora per les xarxes d’À Punt i pel web (https://www.apuntmedia.es/) amb la informació actualitzada minut a minut i les imatges d’esta tragèdia que assota la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.