À Punt dedica tota la programació a informar en directe de l’última hora de la DANA a la Comunitat

Un total d’1,1 milions de valencians van sintonitzar la cadena dimarts per a seguir la informació de les pluges

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, manté des d’ahir dimarts tots els seus professionals i tota la graella al servici d’esta emergència que castiga la Comunitat valenciana.

Tant en televisió, com en ràdio, web i xarxes, À Punt “està donant la informació que s’està produint en cada moment i traslladant les indicacions concretes de la Generalitat davant esta tragèdia, i és el canal per on la ciutadania també està buscant els seus familiars desapareguts, a més del servei d’Emergències 112”.

Ahir 1.150.000 valencians sintonitzaren amb la cadena pública per a seguir les evolucions i les conseqüències de la DANA. Durant 15 hores de programació en directe continuada, la radiotelevisió pública oferia el detall de tota la informació i les compareixences del president Mazón en totes les finestres fins a la matinada. El NTC

La programació de ràdio també va estar ahir dimarts dedicada fins a la matinada a la DANA amb els testimoni de moltes persones que buscaven els seus familiars, les indicacions de les autoritats i l’anàlisi de l’equip de meteorologia d’À Punt.

Poden seguir tota l’última hora per les xarxes d’À Punt i pel web (https://www.apuntmedia.es/) amb la informació actualitzada minut a minut i les imatges d’esta tragèdia que assota la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.