À Punt dedica tota la programació a informar en directe de l’última hora de la DANA a la Comunitat

Un total d’1,1 milions de valencians van sintonitzar la cadena dimarts per a seguir la informació de les pluges

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, manté des d’ahir dimarts tots els seus professionals i tota la graella al servici d’esta emergència que castiga la Comunitat valenciana.

Tant en televisió, com en ràdio, web i xarxes, À Punt «està donant la informació que s’està produint en cada moment i traslladant les indicacions concretes de la Generalitat davant esta tragèdia, i és el canal per on la ciutadania també està buscant els seus familiars desapareguts, a més del servei d’Emergències 112».

Ahir 1.150.000 valencians sintonitzaren amb la cadena pública per a seguir les evolucions i les conseqüències de la DANA. Durant 15 hores de programació en directe continuada, la radiotelevisió pública oferia el detall de tota la informació i les compareixences del president Mazón en totes les finestres fins a la matinada. El NTC

La programació de ràdio també va estar ahir dimarts dedicada fins a la matinada a la DANA amb els testimoni de moltes persones que buscaven els seus familiars, les indicacions de les autoritats i l’anàlisi de l’equip de meteorologia d’À Punt.

Poden seguir tota l’última hora per les xarxes d’À Punt i pel web (https://www.apuntmedia.es/) amb la informació actualitzada minut a minut i les imatges d’esta tragèdia que assota la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.
FILMOTECA D'ESTIU