À Punt dedica tota la programació a informar en directe de l’última hora de la DANA a la Comunitat

Un total d’1,1 milions de valencians van sintonitzar la cadena dimarts per a seguir la informació de les pluges

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, manté des d’ahir dimarts tots els seus professionals i tota la graella al servici d’esta emergència que castiga la Comunitat valenciana.

Tant en televisió, com en ràdio, web i xarxes, À Punt «està donant la informació que s’està produint en cada moment i traslladant les indicacions concretes de la Generalitat davant esta tragèdia, i és el canal per on la ciutadania també està buscant els seus familiars desapareguts, a més del servei d’Emergències 112».

Ahir 1.150.000 valencians sintonitzaren amb la cadena pública per a seguir les evolucions i les conseqüències de la DANA. Durant 15 hores de programació en directe continuada, la radiotelevisió pública oferia el detall de tota la informació i les compareixences del president Mazón en totes les finestres fins a la matinada. El NTC

La programació de ràdio també va estar ahir dimarts dedicada fins a la matinada a la DANA amb els testimoni de moltes persones que buscaven els seus familiars, les indicacions de les autoritats i l’anàlisi de l’equip de meteorologia d’À Punt.

Poden seguir tota l’última hora per les xarxes d’À Punt i pel web (https://www.apuntmedia.es/) amb la informació actualitzada minut a minut i les imatges d’esta tragèdia que assota la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.