11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

44 famílies de Gandia es beneficiaran del servici gratuït dels administradors de finques

 

Després de la signatura del conveni de col·laboració institucional entre l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València), i el Col·legi Territorial d’Administradors de Finques de València i Castelló, un total de 44 cases han començat ha beneficiarse dels servicis propis dels administradors de finques.

 

Són dades aportades per la regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana, Amparo Victoria que ha afegit que este servici és gratuït durant el primer any, finançat al 75% el segon any i el 50% el tercer any. També inclou l’assessorament a la comunitat de propietaris respecte a qualsevol ajuda o subvenció, a la que es puga acollir, per tal de millorar l’habitabilitat de l’edifici i la seua accessibilitat.

 

L’Ajuntament de Gandia va subscriure amb el Col·legi Territorial d’Administradors de Finques un conveni per a la gestió de finques en situació de vulnerabilitat social, econòmica i arquitectònica, a través del que s’ajuda al finançament dels servicis dels administradors de finques en aquells edificis que ho demanen.

 

A demés, han de complir tres condicions: tindre una antiguitat superior a vint anys, no haver usat el servici de cap administrador de finques en els últims quatre anys i identificarse com a immoble situació de vulnerabilitat social, econòmica i arquitectònica. Totes aquelles comunitats que desitgen beneficiar-se d’este acord, podran obtindre informació a l’Oficina d’Habitatge de l’Ajuntament de Gandia situada en la plaça de Tirant de la localitat.

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema