5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

44 famílies de Gandia es beneficiaran del servici gratuït dels administradors de finques

 

Després de la signatura del conveni de col·laboració institucional entre l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València), i el Col·legi Territorial d’Administradors de Finques de València i Castelló, un total de 44 cases han començat ha beneficiarse dels servicis propis dels administradors de finques.

 

Són dades aportades per la regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana, Amparo Victoria que ha afegit que este servici és gratuït durant el primer any, finançat al 75% el segon any i el 50% el tercer any. També inclou l’assessorament a la comunitat de propietaris respecte a qualsevol ajuda o subvenció, a la que es puga acollir, per tal de millorar l’habitabilitat de l’edifici i la seua accessibilitat.

 

L’Ajuntament de Gandia va subscriure amb el Col·legi Territorial d’Administradors de Finques un conveni per a la gestió de finques en situació de vulnerabilitat social, econòmica i arquitectònica, a través del que s’ajuda al finançament dels servicis dels administradors de finques en aquells edificis que ho demanen.

 

A demés, han de complir tres condicions: tindre una antiguitat superior a vint anys, no haver usat el servici de cap administrador de finques en els últims quatre anys i identificarse com a immoble situació de vulnerabilitat social, econòmica i arquitectònica. Totes aquelles comunitats que desitgen beneficiar-se d’este acord, podran obtindre informació a l’Oficina d’Habitatge de l’Ajuntament de Gandia situada en la plaça de Tirant de la localitat.

Últimes notícies

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.