44 famílies de Gandia es beneficiaran del servici gratuït dels administradors de finques

 

Després de la signatura del conveni de col·laboració institucional entre l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València), i el Col·legi Territorial d’Administradors de Finques de València i Castelló, un total de 44 cases han començat ha beneficiarse dels servicis propis dels administradors de finques.

 

Són dades aportades per la regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana, Amparo Victoria que ha afegit que este servici és gratuït durant el primer any, finançat al 75% el segon any i el 50% el tercer any. També inclou l’assessorament a la comunitat de propietaris respecte a qualsevol ajuda o subvenció, a la que es puga acollir, per tal de millorar l’habitabilitat de l’edifici i la seua accessibilitat.

 

L’Ajuntament de Gandia va subscriure amb el Col·legi Territorial d’Administradors de Finques un conveni per a la gestió de finques en situació de vulnerabilitat social, econòmica i arquitectònica, a través del que s’ajuda al finançament dels servicis dels administradors de finques en aquells edificis que ho demanen.

 

A demés, han de complir tres condicions: tindre una antiguitat superior a vint anys, no haver usat el servici de cap administrador de finques en els últims quatre anys i identificarse com a immoble situació de vulnerabilitat social, econòmica i arquitectònica. Totes aquelles comunitats que desitgen beneficiar-se d’este acord, podran obtindre informació a l’Oficina d’Habitatge de l’Ajuntament de Gandia situada en la plaça de Tirant de la localitat.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU