44 famílies de Gandia es beneficiaran del servici gratuït dels administradors de finques

 

Després de la signatura del conveni de col·laboració institucional entre l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València), i el Col·legi Territorial d’Administradors de Finques de València i Castelló, un total de 44 cases han començat ha beneficiarse dels servicis propis dels administradors de finques.

 

Són dades aportades per la regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana, Amparo Victoria que ha afegit que este servici és gratuït durant el primer any, finançat al 75% el segon any i el 50% el tercer any. També inclou l’assessorament a la comunitat de propietaris respecte a qualsevol ajuda o subvenció, a la que es puga acollir, per tal de millorar l’habitabilitat de l’edifici i la seua accessibilitat.

 

L’Ajuntament de Gandia va subscriure amb el Col·legi Territorial d’Administradors de Finques un conveni per a la gestió de finques en situació de vulnerabilitat social, econòmica i arquitectònica, a través del que s’ajuda al finançament dels servicis dels administradors de finques en aquells edificis que ho demanen.

 

A demés, han de complir tres condicions: tindre una antiguitat superior a vint anys, no haver usat el servici de cap administrador de finques en els últims quatre anys i identificarse com a immoble situació de vulnerabilitat social, econòmica i arquitectònica. Totes aquelles comunitats que desitgen beneficiar-se d’este acord, podran obtindre informació a l’Oficina d’Habitatge de l’Ajuntament de Gandia situada en la plaça de Tirant de la localitat.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.