35 menors aïllats en un campament de Sòria després de la mort del seu coordinador valencià amb coronavirus

 

35 menors que participen en un campament d’handbol en Sòria i cinc monitors es troben aïllats després de què el seu coordinador valencià, Claudio Gómez Navarro, directiu de la Reial Federació Espanyola d’Handbol (RFEB), fora trobat ahir mort prop d’un riu i haja donat positiu en coronarivus en fer-li l’autòpsia.

 

Segons ha informat l’alcalde de Sòria, Carlos Martínez, de moment no es tracta d’un brot com a tal i s’han activat tots els protocols en este campament, que s’ha suspés; els menors estan sent sotmesos a les proves del Covid-19, cosa que també ha confirmat el vicepresident de la Junta, Francisco Igea.

 

Claudio Gómez, també gerent de l’Associació de Jugadors d’Handbol, va ser trobat mort este dijous cap a les 11 del matí en els voltants del riu Golmayo, a l’altura del viaducte d’entrada de l’estació ferroviària de Sòria.

 

En fer-li l’autòpsia, s’ha descobert que tenia el coronavirus, pel que la Junta de Castella i Lleó està fent proves PCR a tots els participants del campus i els resultats es coneixeran en les pròximes hores.

 

L’alcalde de Sòria ha confirmat que s’han posat en contacte amb les autoritats sanitàries i a la disposició de les mateixes per a que es faça el rastreig de contactes i l’avaluació als treballadors de la instal·lació per si hagueren tingut contacte directe amb el positiu, ha explicat.

 

Martínez ha destacat que a demés s’ha reforçat la neteja i desinfecció de la pista polideportiva del Sant Andrés, a on s’estava fent el campament d’handbol.

 

L’alcalde ha apuntat que este positiu no es pot considerar brot, però «estem en mans de les autoritats sanitàries», ha afegit.

 

El campament portava dos dies en marxa en les instal·lacions deportives de Sant Andrés i combinava activitats relacionades amb este deport i altres lúdiques.

 

Gerent de l’AJBM durant més de dos dècades, Gómez va ser jugador i va exercir una destacada carrera com a porter en clubs com l’Atlètic de Madrid, Conquense i Handbol Ciudad Real, a demés d’internacional júnior i absolut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.