35 menors aïllats en un campament de Sòria després de la mort del seu coordinador valencià amb coronavirus

 

35 menors que participen en un campament d’handbol en Sòria i cinc monitors es troben aïllats després de què el seu coordinador valencià, Claudio Gómez Navarro, directiu de la Reial Federació Espanyola d’Handbol (RFEB), fora trobat ahir mort prop d’un riu i haja donat positiu en coronarivus en fer-li l’autòpsia.

 

Segons ha informat l’alcalde de Sòria, Carlos Martínez, de moment no es tracta d’un brot com a tal i s’han activat tots els protocols en este campament, que s’ha suspés; els menors estan sent sotmesos a les proves del Covid-19, cosa que també ha confirmat el vicepresident de la Junta, Francisco Igea.

 

Claudio Gómez, també gerent de l’Associació de Jugadors d’Handbol, va ser trobat mort este dijous cap a les 11 del matí en els voltants del riu Golmayo, a l’altura del viaducte d’entrada de l’estació ferroviària de Sòria.

 

En fer-li l’autòpsia, s’ha descobert que tenia el coronavirus, pel que la Junta de Castella i Lleó està fent proves PCR a tots els participants del campus i els resultats es coneixeran en les pròximes hores.

 

L’alcalde de Sòria ha confirmat que s’han posat en contacte amb les autoritats sanitàries i a la disposició de les mateixes per a que es faça el rastreig de contactes i l’avaluació als treballadors de la instal·lació per si hagueren tingut contacte directe amb el positiu, ha explicat.

 

Martínez ha destacat que a demés s’ha reforçat la neteja i desinfecció de la pista polideportiva del Sant Andrés, a on s’estava fent el campament d’handbol.

 

L’alcalde ha apuntat que este positiu no es pot considerar brot, però «estem en mans de les autoritats sanitàries», ha afegit.

 

El campament portava dos dies en marxa en les instal·lacions deportives de Sant Andrés i combinava activitats relacionades amb este deport i altres lúdiques.

 

Gerent de l’AJBM durant més de dos dècades, Gómez va ser jugador i va exercir una destacada carrera com a porter en clubs com l’Atlètic de Madrid, Conquense i Handbol Ciudad Real, a demés d’internacional júnior i absolut.

Últimes notícies

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.