35 menors aïllats en un campament de Sòria després de la mort del seu coordinador valencià amb coronavirus

 

35 menors que participen en un campament d’handbol en Sòria i cinc monitors es troben aïllats després de què el seu coordinador valencià, Claudio Gómez Navarro, directiu de la Reial Federació Espanyola d’Handbol (RFEB), fora trobat ahir mort prop d’un riu i haja donat positiu en coronarivus en fer-li l’autòpsia.

 

Segons ha informat l’alcalde de Sòria, Carlos Martínez, de moment no es tracta d’un brot com a tal i s’han activat tots els protocols en este campament, que s’ha suspés; els menors estan sent sotmesos a les proves del Covid-19, cosa que també ha confirmat el vicepresident de la Junta, Francisco Igea.

 

Claudio Gómez, també gerent de l’Associació de Jugadors d’Handbol, va ser trobat mort este dijous cap a les 11 del matí en els voltants del riu Golmayo, a l’altura del viaducte d’entrada de l’estació ferroviària de Sòria.

 

En fer-li l’autòpsia, s’ha descobert que tenia el coronavirus, pel que la Junta de Castella i Lleó està fent proves PCR a tots els participants del campus i els resultats es coneixeran en les pròximes hores.

 

L’alcalde de Sòria ha confirmat que s’han posat en contacte amb les autoritats sanitàries i a la disposició de les mateixes per a que es faça el rastreig de contactes i l’avaluació als treballadors de la instal·lació per si hagueren tingut contacte directe amb el positiu, ha explicat.

 

Martínez ha destacat que a demés s’ha reforçat la neteja i desinfecció de la pista polideportiva del Sant Andrés, a on s’estava fent el campament d’handbol.

 

L’alcalde ha apuntat que este positiu no es pot considerar brot, però «estem en mans de les autoritats sanitàries», ha afegit.

 

El campament portava dos dies en marxa en les instal·lacions deportives de Sant Andrés i combinava activitats relacionades amb este deport i altres lúdiques.

 

Gerent de l’AJBM durant més de dos dècades, Gómez va ser jugador i va exercir una destacada carrera com a porter en clubs com l’Atlètic de Madrid, Conquense i Handbol Ciudad Real, a demés d’internacional júnior i absolut.

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.