35 menors aïllats en un campament de Sòria després de la mort del seu coordinador valencià amb coronavirus

 

35 menors que participen en un campament d’handbol en Sòria i cinc monitors es troben aïllats després de què el seu coordinador valencià, Claudio Gómez Navarro, directiu de la Reial Federació Espanyola d’Handbol (RFEB), fora trobat ahir mort prop d’un riu i haja donat positiu en coronarivus en fer-li l’autòpsia.

 

Segons ha informat l’alcalde de Sòria, Carlos Martínez, de moment no es tracta d’un brot com a tal i s’han activat tots els protocols en este campament, que s’ha suspés; els menors estan sent sotmesos a les proves del Covid-19, cosa que també ha confirmat el vicepresident de la Junta, Francisco Igea.

 

Claudio Gómez, també gerent de l’Associació de Jugadors d’Handbol, va ser trobat mort este dijous cap a les 11 del matí en els voltants del riu Golmayo, a l’altura del viaducte d’entrada de l’estació ferroviària de Sòria.

 

En fer-li l’autòpsia, s’ha descobert que tenia el coronavirus, pel que la Junta de Castella i Lleó està fent proves PCR a tots els participants del campus i els resultats es coneixeran en les pròximes hores.

 

L’alcalde de Sòria ha confirmat que s’han posat en contacte amb les autoritats sanitàries i a la disposició de les mateixes per a que es faça el rastreig de contactes i l’avaluació als treballadors de la instal·lació per si hagueren tingut contacte directe amb el positiu, ha explicat.

 

Martínez ha destacat que a demés s’ha reforçat la neteja i desinfecció de la pista polideportiva del Sant Andrés, a on s’estava fent el campament d’handbol.

 

L’alcalde ha apuntat que este positiu no es pot considerar brot, però «estem en mans de les autoritats sanitàries», ha afegit.

 

El campament portava dos dies en marxa en les instal·lacions deportives de Sant Andrés i combinava activitats relacionades amb este deport i altres lúdiques.

 

Gerent de l’AJBM durant més de dos dècades, Gómez va ser jugador i va exercir una destacada carrera com a porter en clubs com l’Atlètic de Madrid, Conquense i Handbol Ciudad Real, a demés d’internacional júnior i absolut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.