12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Aïllen a 400 reclusos d’una presó de Villena per un cas positiu d’una treballadora

 

Al voltant de 400 reclusos de la presó de la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han sigut confinats de manera preventiva després de què una treballadora del centre penitenciari haja donat positiu en coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, tots els reclusos estan en quarantena des d’este dimecres, dia en què s’ha activat el protocol de seguretat establit per a esta classe de casos després de què la treballadora informara a la presó del seu cas.

 

La professional que ha donat positiu és una professora que dona classes en la presó i que el passat 1 de setembre va estar en contacte amb els 400 reclusos. Ella, junt a una altra xica, van entrevistar als presos en diferents mòduls del centre per tal d’avaluar la seua posició per a l’inici del curs.

Últimes notícies

La defensa de Ábalos denúncia que demanar presó busca pressionar-li per a col·laborar

La defensa de José Luis Ábalos ha sostingut que la sol·licitud de presó provisional és una forma de pressió per a induir la seua col·laboració i ha negat risc de fugida, recordant que han passat set dies des que es va fixar la vistilla.

Morant qüestiona el perdó de Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i acusa una investidura ‘fake’

Diana Morant posa en dubte el perdó de Juanfran Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i qualifica de 'fake' la seua investidura, que vincula a Mazón i a Vox.

Baldoví exigix a Pérez Llorca demanar l’acta a Mazón si vol disculpar-se amb les víctimes de la dana

Baldoví ha retret a Pérez Llorca un discurs gris i orientat a Vox i li ha instat a demanar l'acta a Mazón si pretén disculpar-se amb les víctimes de la dana. També ha reclamat eleccions.

Pérez Llorca ha promés seguir el canvi de 2023 i oferix un Pacte d’estabilitat en Les Corts

El candidat del PP ha defés continuar el canvi iniciat en 2023 i ha proposat un Pacte de Les Corts per a assegurar la governabilitat. Ha arribat sense acords tancats i ha fet l'ullet a Vox en qüestions clau.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i més transparència en delinqüència

Pérez Llorca ha plantejat en la seua investidura el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen i la publicació de dades de delinqüència per nacionalitat. Ha demanat més controls, proves d'edat i reforç de la vigilància en les costes valencianes.

Pérez Llorca ha anunciat menys imposats, més deduccions i eliminar estructures ideològiques

En la seua investidura en Les Corts, Pérez Llorca ha promés baixar impostos, ampliar un 50% les deduccions autonòmiques de l'IRPF i suprimir estructures 'ideològiques'. A més, ha reclamat reformar el finançament autonòmic amb un fons d'anivellament transitori i ha demanat unitat al PSPV.

Satse denuncia la implantació precipitada de la infermera de triatge en centres de salut

El sindicat ha qüestionat el desplegament de la figura de la infermera de triatge des d'esta setmana per falta de protocols, formació i informació a usuaris, mentres Sanitat defén que s'ajusta a un decret acordat en Taula Sectorial.

Gomar va donar per fet que el Nou Mestalla serà seu del Mundial 2030 i un dels millors estadis

El president de la FFCV va assegurar que el Nou Mestalla serà seu del Mundial 2030 i va defendre que l'estadi estarà entre els millors, amb obres ja en fase visible.