Aïllen dos aules de dos col·legis de Torrevieja per tres casos de coronavirus

Este matí de dilluns, 14 de setembre, dos alumnes dels col·legis Ciutat de la Mar i La Puríssima de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) han donat positiu per coronavirus.

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta situació ha obligat a la direcció dels dos col·legis a posar en quarantena a més de 40 xiquets. Les aules dels dos afectats per la pandèmia han quedat totalment confinades, però la resta d’alumnes dels dos centres educatius han pogut anar a classe amb total normalitat.

 

En el cas del col·legi Ciutat de la Mar, un alumne de Primària ha donat positiu en la prova PCR. El xiquet va començar a tindre símptomes com febre, la setmana passada. De fet, només va acudir un dia a classe i, després de trobar-se malament, se li va fer la prova del Covid-19 que ha donat positiu  fa unes hores. 

Més de 40 alumnes en quarantena

Este matí, Salut Pública ha informat del cas a la direcció del centre i s’ha posat en marxa el protocol per a localitzar als 25 alumnes de la classe per a informar-los que han d’aïllar-se en les seues cases fins que Sanitat explique les mesures a seguir. També es troben en quarantena una professora i una monitora de menjador del col·legi per haver tingut contacte directe amb el xiquet.

 

D’altra banda, en el col·legi privat La Puríssima ha donat positiu per Covid-19 un alumne de Batxiller. Per este motiu, més de 20 alumnes de la seua classe s’han vist obligats a posar-se en quarantena, així com també diferents professors

Últimes notícies

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.