Aïllen dos aules de dos col·legis de Torrevieja per tres casos de coronavirus

Este matí de dilluns, 14 de setembre, dos alumnes dels col·legis Ciutat de la Mar i La Puríssima de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) han donat positiu per coronavirus.

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta situació ha obligat a la direcció dels dos col·legis a posar en quarantena a més de 40 xiquets. Les aules dels dos afectats per la pandèmia han quedat totalment confinades, però la resta d’alumnes dels dos centres educatius han pogut anar a classe amb total normalitat.

 

En el cas del col·legi Ciutat de la Mar, un alumne de Primària ha donat positiu en la prova PCR. El xiquet va començar a tindre símptomes com febre, la setmana passada. De fet, només va acudir un dia a classe i, després de trobar-se malament, se li va fer la prova del Covid-19 que ha donat positiu  fa unes hores. 

Més de 40 alumnes en quarantena

Este matí, Salut Pública ha informat del cas a la direcció del centre i s’ha posat en marxa el protocol per a localitzar als 25 alumnes de la classe per a informar-los que han d’aïllar-se en les seues cases fins que Sanitat explique les mesures a seguir. També es troben en quarantena una professora i una monitora de menjador del col·legi per haver tingut contacte directe amb el xiquet.

 

D’altra banda, en el col·legi privat La Puríssima ha donat positiu per Covid-19 un alumne de Batxiller. Per este motiu, més de 20 alumnes de la seua classe s’han vist obligats a posar-se en quarantena, així com també diferents professors

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.