Aïllen dos aules de dos col·legis de Torrevieja per tres casos de coronavirus

Este matí de dilluns, 14 de setembre, dos alumnes dels col·legis Ciutat de la Mar i La Puríssima de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) han donat positiu per coronavirus.

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta situació ha obligat a la direcció dels dos col·legis a posar en quarantena a més de 40 xiquets. Les aules dels dos afectats per la pandèmia han quedat totalment confinades, però la resta d’alumnes dels dos centres educatius han pogut anar a classe amb total normalitat.

 

En el cas del col·legi Ciutat de la Mar, un alumne de Primària ha donat positiu en la prova PCR. El xiquet va començar a tindre símptomes com febre, la setmana passada. De fet, només va acudir un dia a classe i, després de trobar-se malament, se li va fer la prova del Covid-19 que ha donat positiu  fa unes hores. 

Més de 40 alumnes en quarantena

Este matí, Salut Pública ha informat del cas a la direcció del centre i s’ha posat en marxa el protocol per a localitzar als 25 alumnes de la classe per a informar-los que han d’aïllar-se en les seues cases fins que Sanitat explique les mesures a seguir. També es troben en quarantena una professora i una monitora de menjador del col·legi per haver tingut contacte directe amb el xiquet.

 

D’altra banda, en el col·legi privat La Puríssima ha donat positiu per Covid-19 un alumne de Batxiller. Per este motiu, més de 20 alumnes de la seua classe s’han vist obligats a posar-se en quarantena, així com també diferents professors

Últimes notícies

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.
FILMOTECA D'ESTIU