Aïllen dos aules de dos col·legis de Torrevieja per tres casos de coronavirus

Este matí de dilluns, 14 de setembre, dos alumnes dels col·legis Ciutat de la Mar i La Puríssima de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) han donat positiu per coronavirus.

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta situació ha obligat a la direcció dels dos col·legis a posar en quarantena a més de 40 xiquets. Les aules dels dos afectats per la pandèmia han quedat totalment confinades, però la resta d’alumnes dels dos centres educatius han pogut anar a classe amb total normalitat.

 

En el cas del col·legi Ciutat de la Mar, un alumne de Primària ha donat positiu en la prova PCR. El xiquet va començar a tindre símptomes com febre, la setmana passada. De fet, només va acudir un dia a classe i, després de trobar-se malament, se li va fer la prova del Covid-19 que ha donat positiu  fa unes hores. 

Més de 40 alumnes en quarantena

Este matí, Salut Pública ha informat del cas a la direcció del centre i s’ha posat en marxa el protocol per a localitzar als 25 alumnes de la classe per a informar-los que han d’aïllar-se en les seues cases fins que Sanitat explique les mesures a seguir. També es troben en quarantena una professora i una monitora de menjador del col·legi per haver tingut contacte directe amb el xiquet.

 

D’altra banda, en el col·legi privat La Puríssima ha donat positiu per Covid-19 un alumne de Batxiller. Per este motiu, més de 20 alumnes de la seua classe s’han vist obligats a posar-se en quarantena, així com també diferents professors

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.