13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Aïllen dos aules de dos col·legis de Torrevieja per tres casos de coronavirus

Este matí de dilluns, 14 de setembre, dos alumnes dels col·legis Ciutat de la Mar i La Puríssima de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) han donat positiu per coronavirus.

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta situació ha obligat a la direcció dels dos col·legis a posar en quarantena a més de 40 xiquets. Les aules dels dos afectats per la pandèmia han quedat totalment confinades, però la resta d’alumnes dels dos centres educatius han pogut anar a classe amb total normalitat.

 

En el cas del col·legi Ciutat de la Mar, un alumne de Primària ha donat positiu en la prova PCR. El xiquet va començar a tindre símptomes com febre, la setmana passada. De fet, només va acudir un dia a classe i, després de trobar-se malament, se li va fer la prova del Covid-19 que ha donat positiu  fa unes hores. 

Més de 40 alumnes en quarantena

Este matí, Salut Pública ha informat del cas a la direcció del centre i s’ha posat en marxa el protocol per a localitzar als 25 alumnes de la classe per a informar-los que han d’aïllar-se en les seues cases fins que Sanitat explique les mesures a seguir. També es troben en quarantena una professora i una monitora de menjador del col·legi per haver tingut contacte directe amb el xiquet.

 

D’altra banda, en el col·legi privat La Puríssima ha donat positiu per Covid-19 un alumne de Batxiller. Per este motiu, més de 20 alumnes de la seua classe s’han vist obligats a posar-se en quarantena, així com també diferents professors

Últimes notícies

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.