L’Ajuntament d’Almàssera crea una campanya per a impulsar el seu mercat no sedentari dels dimecres

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), va iniciar la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat» amb la intenció de fer actuacions d’impuls del mercat no sedentari d’Almàssera. Esta iniciativa, que es farà tots els dimecres del mes de desembre obri les festes de final i d’inici d’any i té com a principal objectiu la revitalització del Comerç local d’Almàssera.

 

El regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, manifesta «amb #JuntsFemPoble volem posar en relleu que estem compromesos a facilitar i a estendre el suport que necessita el sector entre el veïnat i fer costat als comerciants, especialment als qui oferixen productes de proximitat».

 

Seran un conjunt d’activitats baix l’Etiqueta #JuntsFemPoble, a partir de la que es posen en marxa algunes campanyes, que voran la llum en 2021, amb les que es pretén millorar la competitivitat del xicotet comerç de la localitat, a demés de posar en valor este motor econòmic del municipi.

 

Suspensió de taxes municipals

Estes accions constituixen la continuació d’unes altres que s’han fet durant els últims mesos per a atendre les necessitats derivades per la COVID-19. Com per exemple, «Fem poble amb el comerç local»,  en la que l’Ajuntament d’Almàssera ha destinat 150 mil euros per a subvencionar a les microempreses i al comerç local. Esta campanya també ha comptat amb la suspensió de les taxes municipals per les terrasses de les cafeteries i pels llocs en el mercat no sedentari dels dimecres. Les dos taxes, també seran eliminades durant el primer semestre de 2021.

 

Amb la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat», explicita l’Alcalde Ramon Puchades, «desitgem rellançar el mercat no sedentari dels dimecres en Almàssera i els productes de gran qualitat que oferix (alimentaris, tèxtil i d’artesania), al costat d’un acurat servici als clients i a demés en un espai segur».

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible d’Almàssera anima al comerç local i al veïnat a crear una aliança i participar en un repte comú: «Junts Fem Poble».

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.