L’Ajuntament d’Almàssera crea una campanya per a impulsar el seu mercat no sedentari dels dimecres

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), va iniciar la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat» amb la intenció de fer actuacions d’impuls del mercat no sedentari d’Almàssera. Esta iniciativa, que es farà tots els dimecres del mes de desembre obri les festes de final i d’inici d’any i té com a principal objectiu la revitalització del Comerç local d’Almàssera.

 

El regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, manifesta «amb #JuntsFemPoble volem posar en relleu que estem compromesos a facilitar i a estendre el suport que necessita el sector entre el veïnat i fer costat als comerciants, especialment als qui oferixen productes de proximitat».

 

Seran un conjunt d’activitats baix l’Etiqueta #JuntsFemPoble, a partir de la que es posen en marxa algunes campanyes, que voran la llum en 2021, amb les que es pretén millorar la competitivitat del xicotet comerç de la localitat, a demés de posar en valor este motor econòmic del municipi.

 

Suspensió de taxes municipals

Estes accions constituixen la continuació d’unes altres que s’han fet durant els últims mesos per a atendre les necessitats derivades per la COVID-19. Com per exemple, «Fem poble amb el comerç local»,  en la que l’Ajuntament d’Almàssera ha destinat 150 mil euros per a subvencionar a les microempreses i al comerç local. Esta campanya també ha comptat amb la suspensió de les taxes municipals per les terrasses de les cafeteries i pels llocs en el mercat no sedentari dels dimecres. Les dos taxes, també seran eliminades durant el primer semestre de 2021.

 

Amb la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat», explicita l’Alcalde Ramon Puchades, «desitgem rellançar el mercat no sedentari dels dimecres en Almàssera i els productes de gran qualitat que oferix (alimentaris, tèxtil i d’artesania), al costat d’un acurat servici als clients i a demés en un espai segur».

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible d’Almàssera anima al comerç local i al veïnat a crear una aliança i participar en un repte comú: «Junts Fem Poble».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.