L’Ajuntament d’Almàssera crea una campanya per a impulsar el seu mercat no sedentari dels dimecres

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), va iniciar la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat» amb la intenció de fer actuacions d’impuls del mercat no sedentari d’Almàssera. Esta iniciativa, que es farà tots els dimecres del mes de desembre obri les festes de final i d’inici d’any i té com a principal objectiu la revitalització del Comerç local d’Almàssera.

 

El regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, manifesta «amb #JuntsFemPoble volem posar en relleu que estem compromesos a facilitar i a estendre el suport que necessita el sector entre el veïnat i fer costat als comerciants, especialment als qui oferixen productes de proximitat».

 

Seran un conjunt d’activitats baix l’Etiqueta #JuntsFemPoble, a partir de la que es posen en marxa algunes campanyes, que voran la llum en 2021, amb les que es pretén millorar la competitivitat del xicotet comerç de la localitat, a demés de posar en valor este motor econòmic del municipi.

 

Suspensió de taxes municipals

Estes accions constituixen la continuació d’unes altres que s’han fet durant els últims mesos per a atendre les necessitats derivades per la COVID-19. Com per exemple, «Fem poble amb el comerç local»,  en la que l’Ajuntament d’Almàssera ha destinat 150 mil euros per a subvencionar a les microempreses i al comerç local. Esta campanya també ha comptat amb la suspensió de les taxes municipals per les terrasses de les cafeteries i pels llocs en el mercat no sedentari dels dimecres. Les dos taxes, també seran eliminades durant el primer semestre de 2021.

 

Amb la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat», explicita l’Alcalde Ramon Puchades, «desitgem rellançar el mercat no sedentari dels dimecres en Almàssera i els productes de gran qualitat que oferix (alimentaris, tèxtil i d’artesania), al costat d’un acurat servici als clients i a demés en un espai segur».

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible d’Almàssera anima al comerç local i al veïnat a crear una aliança i participar en un repte comú: «Junts Fem Poble».

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.