10.2 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

L’Ajuntament d’Almàssera crea una campanya per a impulsar el seu mercat no sedentari dels dimecres

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), va iniciar la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat» amb la intenció de fer actuacions d’impuls del mercat no sedentari d’Almàssera. Esta iniciativa, que es farà tots els dimecres del mes de desembre obri les festes de final i d’inici d’any i té com a principal objectiu la revitalització del Comerç local d’Almàssera.

 

El regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, manifesta «amb #JuntsFemPoble volem posar en relleu que estem compromesos a facilitar i a estendre el suport que necessita el sector entre el veïnat i fer costat als comerciants, especialment als qui oferixen productes de proximitat».

 

Seran un conjunt d’activitats baix l’Etiqueta #JuntsFemPoble, a partir de la que es posen en marxa algunes campanyes, que voran la llum en 2021, amb les que es pretén millorar la competitivitat del xicotet comerç de la localitat, a demés de posar en valor este motor econòmic del municipi.

 

Suspensió de taxes municipals

Estes accions constituixen la continuació d’unes altres que s’han fet durant els últims mesos per a atendre les necessitats derivades per la COVID-19. Com per exemple, «Fem poble amb el comerç local»,  en la que l’Ajuntament d’Almàssera ha destinat 150 mil euros per a subvencionar a les microempreses i al comerç local. Esta campanya també ha comptat amb la suspensió de les taxes municipals per les terrasses de les cafeteries i pels llocs en el mercat no sedentari dels dimecres. Les dos taxes, també seran eliminades durant el primer semestre de 2021.

 

Amb la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat», explicita l’Alcalde Ramon Puchades, «desitgem rellançar el mercat no sedentari dels dimecres en Almàssera i els productes de gran qualitat que oferix (alimentaris, tèxtil i d’artesania), al costat d’un acurat servici als clients i a demés en un espai segur».

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible d’Almàssera anima al comerç local i al veïnat a crear una aliança i participar en un repte comú: «Junts Fem Poble».

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.