L’Ajuntament d’Almàssera crea una campanya per a impulsar el seu mercat no sedentari dels dimecres

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), va iniciar la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat» amb la intenció de fer actuacions d’impuls del mercat no sedentari d’Almàssera. Esta iniciativa, que es farà tots els dimecres del mes de desembre obri les festes de final i d’inici d’any i té com a principal objectiu la revitalització del Comerç local d’Almàssera.

 

El regidor de Promoció Econòmica Sostenible, Joan-Carles Jover, manifesta «amb #JuntsFemPoble volem posar en relleu que estem compromesos a facilitar i a estendre el suport que necessita el sector entre el veïnat i fer costat als comerciants, especialment als qui oferixen productes de proximitat».

 

Seran un conjunt d’activitats baix l’Etiqueta #JuntsFemPoble, a partir de la que es posen en marxa algunes campanyes, que voran la llum en 2021, amb les que es pretén millorar la competitivitat del xicotet comerç de la localitat, a demés de posar en valor este motor econòmic del municipi.

 

Suspensió de taxes municipals

Estes accions constituixen la continuació d’unes altres que s’han fet durant els últims mesos per a atendre les necessitats derivades per la COVID-19. Com per exemple, «Fem poble amb el comerç local»,  en la que l’Ajuntament d’Almàssera ha destinat 150 mil euros per a subvencionar a les microempreses i al comerç local. Esta campanya també ha comptat amb la suspensió de les taxes municipals per les terrasses de les cafeteries i pels llocs en el mercat no sedentari dels dimecres. Les dos taxes, també seran eliminades durant el primer semestre de 2021.

 

Amb la campanya «Compra en el Mercat del dimecres, el nostre mercat», explicita l’Alcalde Ramon Puchades, «desitgem rellançar el mercat no sedentari dels dimecres en Almàssera i els productes de gran qualitat que oferix (alimentaris, tèxtil i d’artesania), al costat d’un acurat servici als clients i a demés en un espai segur».

 

La Regidoria de Promoció Econòmica Sostenible d’Almàssera anima al comerç local i al veïnat a crear una aliança i participar en un repte comú: «Junts Fem Poble».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.