9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

L’Ajuntament de la Vilavella dubta de les dades de Sanitat: «Som molts més afectats per Covid-19»

 

Este dimarts, 19 de gener, la Conselleria de Sanitat ha comunicat que en el municipi de la Vilavella, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), hi ha 16 persones contagiades pel coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la corporació municipal de la Vilavella ha manifestat que estes xifres no es correspon amb la realitat, i no per alarmista, sinó per tot el contrari.

 

Des de l’Ajuntament d’esta localitat han publicat en xarxes socials el següent missatge: «L’Ajuntament de la Vilavella no es responsabilitza dels números d’esta publicació. Sabem pels nostres veïns que som molts més els afectats per coronavirus positius, us desitgem a tots una ràpida recuperació».

 

La petició de l’Ajuntament de la Vilavella

No obstant això, el consistori de la Vilavella han anunciat que continuaran cada dia amb les desinfeccions de tot el mobiliari i voreres i demà dimecres, desinfecció amb la cuba de tots els carrers del nostre municipi.

 

Finalment, la corporació municipal demana als veïns «complir amb les pautes establides per a entre tots frenar la propagació del virus: Protecció, distància social, rentada contínua de mans i ventilació d’espais».

Últimes notícies

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.