L’Ajuntament de la Vilavella dubta de les dades de Sanitat: «Som molts més afectats per Covid-19»

 

Este dimarts, 19 de gener, la Conselleria de Sanitat ha comunicat que en el municipi de la Vilavella, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), hi ha 16 persones contagiades pel coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la corporació municipal de la Vilavella ha manifestat que estes xifres no es correspon amb la realitat, i no per alarmista, sinó per tot el contrari.

 

Des de l’Ajuntament d’esta localitat han publicat en xarxes socials el següent missatge: «L’Ajuntament de la Vilavella no es responsabilitza dels números d’esta publicació. Sabem pels nostres veïns que som molts més els afectats per coronavirus positius, us desitgem a tots una ràpida recuperació».

 

La petició de l’Ajuntament de la Vilavella

No obstant això, el consistori de la Vilavella han anunciat que continuaran cada dia amb les desinfeccions de tot el mobiliari i voreres i demà dimecres, desinfecció amb la cuba de tots els carrers del nostre municipi.

 

Finalment, la corporació municipal demana als veïns «complir amb les pautes establides per a entre tots frenar la propagació del virus: Protecció, distància social, rentada contínua de mans i ventilació d’espais».

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.