17.1 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

La Policia Local d’Alacant imposa 23 denúncies per incomplir el toc de queda en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que en el dispositiu organitzat per la Policia Local per a garantir el toc de queda, durant esta nit de dijous, s’han imposat 23 denúncies per desobediència i sancionat a dos establiments per tindre obert fora de l’horari establit per la Generalitat Valenciana per a fer front a la pandèmia.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït als ciutadans «el gran compliment que des del primer dia estan tenint en les mesures per a frenar els contagis en Alacant, demostrant la seua responsabilitat per a que el toc de queda transcórrega amb normalitat i sense incidents».

 

Els agents van establir controls preventius de trànsit i van estar patrullant amb el Servici Nocturn per tota la ciutat, i durant l’operatiu es va denunciar a 15 persones que no van justificar el seu desplaçament i es trobaven passades les 00.25 hores en el carrer, tres sancions per no portar mascareta, dos per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, i tres infraccions de tràfic per no tindre la ITV i una denúncia en el carrer de Portugal per consumir baix la influència de les begudes alcohòliques.

 

En les inspeccions del tancament dels establiments d’hostaleria i restauració es van sancionar a dos locals situats en ell carrer d’Agatángelo Soler i el Pinós, que van ser denunciats per mantindre obert i amb activitat fora de l’horari establit. Per la seua part es van auxiliar a dos persones majors que van patir caigudes dins de les seues cases en el carrer del Periodista Rodolfo Salazar i en el Garbinet.

 

De la mateixa manera, José Ramón González ha fet una crida per a que este cap de setmana «s’eviten organitzar festes o reunions en cases per Halloween, i es mantinga la màxima prevenció en les mesures sanitàries i de seguretat per la salut de tots».

Últimes notícies

La jutgessa de la dana ha demanat les gravacions dels passadissos del Cecopi del 29-O

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha requerit a la Conselleria d'Emergències una còpia íntegra de les gravacions dels passadissos de l'edifici on es va reunir el Cecopi el 29 d'octubre. La petició busca acreditar entrades i eixides i fixar qui va integrar l'òrgan i en quins moments

Detinguda per presumptament agredir amb arma blanca a tres persones a Torrevieja

Una dona ha sigut detinguda després de presumptament ferir amb arma blanca a tres hòmens a Torrevieja. Els ferits han sigut traslladats a l'hospital i la seua vida no corre perill, mentres la Guàrdia Civil ha obert diligències.

Bigas es veu molts anys més a l’Elx i ajorna parlar de la renovació

El central va assegurar que vol seguir en el club malgrat que el seu contracte acaba el 30 de juny i va prioritzar jugar abans de parlar de renovar. Va reivindicar el mètode de Sarabia, l'enfocament partit a partit i la paciència per al dol davant el Mallorca

Pedro Martínez avisa contra la confiança abans del València Basket-Anadolu Efes

Pedro Martínez va advertir contra la confiança abans del xoc d'Eurolliga davant el Anadolu Efes i va demanar respecte màxim al rival. València arriba amb tres triomfs i dubte per Braxton Key.

Un regidor de Vox a Elx renuncia i dies després revoca la decisió

Samuel Ruiz ha presentat la seua renúncia per motius professionals i l'ha retirada abans que fora efectiva. L'alcalde ha desconvocat el ple extraordinari previst.

Comunitat Valenciana destina 10.075 euros per alumne en la universitat pública i Madrid queda a la cua

Cantàbria i La Rioja superen els 11.000 euros per estudiant, la Comunitat Valenciana aconseguix 10.075 i Madrid es queda per davall de 7.000. L'informe CYD evidencia bretxes i un nivell de finançament encara un 10% inferior al de 2009

Pérez Llorca i Pedro Sánchez es reuniran el 17 de desembre per a impulsar la reconstrucció

Juanfran Pérez Llorca es reunirà el 17 de desembre en Moncloa amb Pedro Sánchez per a reclamar més coordinació i una comissió mixta per a la reconstrucció després de la dana. La cita inclourà reivindicacions sobre finançament autonòmic, fons d'anivellament i l'aigua per a la Comunitat.

Veïns i turistes gaudixen del pesebre més gran del món a Alacant

Centenars de persones visiten el Betlem Monumental instal·lat en la plaça de l'Ajuntament d'Alacant, amb sis figures que en 2020 van entrar en el Llibre Guiness dels Rècords. El tancament al trànsit i el bon temps han facilitat l'afluència.