Anuncios

La Policia Local d’Alacant imposa 23 denúncies per incomplir el toc de queda en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que en el dispositiu organitzat per la Policia Local per a garantir el toc de queda, durant esta nit de dijous, s’han imposat 23 denúncies per desobediència i sancionat a dos establiments per tindre obert fora de l’horari establit per la Generalitat Valenciana per a fer front a la pandèmia.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït als ciutadans «el gran compliment que des del primer dia estan tenint en les mesures per a frenar els contagis en Alacant, demostrant la seua responsabilitat per a que el toc de queda transcórrega amb normalitat i sense incidents».

Anuncios

 

Els agents van establir controls preventius de trànsit i van estar patrullant amb el Servici Nocturn per tota la ciutat, i durant l’operatiu es va denunciar a 15 persones que no van justificar el seu desplaçament i es trobaven passades les 00.25 hores en el carrer, tres sancions per no portar mascareta, dos per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, i tres infraccions de tràfic per no tindre la ITV i una denúncia en el carrer de Portugal per consumir baix la influència de les begudes alcohòliques.

 

En les inspeccions del tancament dels establiments d’hostaleria i restauració es van sancionar a dos locals situats en ell carrer d’Agatángelo Soler i el Pinós, que van ser denunciats per mantindre obert i amb activitat fora de l’horari establit. Per la seua part es van auxiliar a dos persones majors que van patir caigudes dins de les seues cases en el carrer del Periodista Rodolfo Salazar i en el Garbinet.

 

De la mateixa manera, José Ramón González ha fet una crida per a que este cap de setmana «s’eviten organitzar festes o reunions en cases per Halloween, i es mantinga la màxima prevenció en les mesures sanitàries i de seguretat per la salut de tots».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Anuncios