Anuncios

La Policia Local d’Alacant imposa 23 denúncies per incomplir el toc de queda en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que en el dispositiu organitzat per la Policia Local per a garantir el toc de queda, durant esta nit de dijous, s’han imposat 23 denúncies per desobediència i sancionat a dos establiments per tindre obert fora de l’horari establit per la Generalitat Valenciana per a fer front a la pandèmia.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït als ciutadans «el gran compliment que des del primer dia estan tenint en les mesures per a frenar els contagis en Alacant, demostrant la seua responsabilitat per a que el toc de queda transcórrega amb normalitat i sense incidents».

Anuncios

 

Els agents van establir controls preventius de trànsit i van estar patrullant amb el Servici Nocturn per tota la ciutat, i durant l’operatiu es va denunciar a 15 persones que no van justificar el seu desplaçament i es trobaven passades les 00.25 hores en el carrer, tres sancions per no portar mascareta, dos per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, i tres infraccions de tràfic per no tindre la ITV i una denúncia en el carrer de Portugal per consumir baix la influència de les begudes alcohòliques.

 

En les inspeccions del tancament dels establiments d’hostaleria i restauració es van sancionar a dos locals situats en ell carrer d’Agatángelo Soler i el Pinós, que van ser denunciats per mantindre obert i amb activitat fora de l’horari establit. Per la seua part es van auxiliar a dos persones majors que van patir caigudes dins de les seues cases en el carrer del Periodista Rodolfo Salazar i en el Garbinet.

 

De la mateixa manera, José Ramón González ha fet una crida per a que este cap de setmana «s’eviten organitzar festes o reunions en cases per Halloween, i es mantinga la màxima prevenció en les mesures sanitàries i de seguretat per la salut de tots».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios