La Policia Local d’Alacant imposa 23 denúncies per incomplir el toc de queda en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que en el dispositiu organitzat per la Policia Local per a garantir el toc de queda, durant esta nit de dijous, s’han imposat 23 denúncies per desobediència i sancionat a dos establiments per tindre obert fora de l’horari establit per la Generalitat Valenciana per a fer front a la pandèmia.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït als ciutadans «el gran compliment que des del primer dia estan tenint en les mesures per a frenar els contagis en Alacant, demostrant la seua responsabilitat per a que el toc de queda transcórrega amb normalitat i sense incidents».

 

Els agents van establir controls preventius de trànsit i van estar patrullant amb el Servici Nocturn per tota la ciutat, i durant l’operatiu es va denunciar a 15 persones que no van justificar el seu desplaçament i es trobaven passades les 00.25 hores en el carrer, tres sancions per no portar mascareta, dos per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, i tres infraccions de tràfic per no tindre la ITV i una denúncia en el carrer de Portugal per consumir baix la influència de les begudes alcohòliques.

 

En les inspeccions del tancament dels establiments d’hostaleria i restauració es van sancionar a dos locals situats en ell carrer d’Agatángelo Soler i el Pinós, que van ser denunciats per mantindre obert i amb activitat fora de l’horari establit. Per la seua part es van auxiliar a dos persones majors que van patir caigudes dins de les seues cases en el carrer del Periodista Rodolfo Salazar i en el Garbinet.

 

De la mateixa manera, José Ramón González ha fet una crida per a que este cap de setmana «s’eviten organitzar festes o reunions en cases per Halloween, i es mantinga la màxima prevenció en les mesures sanitàries i de seguretat per la salut de tots».

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.