La Policia Local d’Alacant imposa 23 denúncies per incomplir el toc de queda en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que en el dispositiu organitzat per la Policia Local per a garantir el toc de queda, durant esta nit de dijous, s’han imposat 23 denúncies per desobediència i sancionat a dos establiments per tindre obert fora de l’horari establit per la Generalitat Valenciana per a fer front a la pandèmia.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït als ciutadans «el gran compliment que des del primer dia estan tenint en les mesures per a frenar els contagis en Alacant, demostrant la seua responsabilitat per a que el toc de queda transcórrega amb normalitat i sense incidents».

 

Els agents van establir controls preventius de trànsit i van estar patrullant amb el Servici Nocturn per tota la ciutat, i durant l’operatiu es va denunciar a 15 persones que no van justificar el seu desplaçament i es trobaven passades les 00.25 hores en el carrer, tres sancions per no portar mascareta, dos per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, i tres infraccions de tràfic per no tindre la ITV i una denúncia en el carrer de Portugal per consumir baix la influència de les begudes alcohòliques.

 

En les inspeccions del tancament dels establiments d’hostaleria i restauració es van sancionar a dos locals situats en ell carrer d’Agatángelo Soler i el Pinós, que van ser denunciats per mantindre obert i amb activitat fora de l’horari establit. Per la seua part es van auxiliar a dos persones majors que van patir caigudes dins de les seues cases en el carrer del Periodista Rodolfo Salazar i en el Garbinet.

 

De la mateixa manera, José Ramón González ha fet una crida per a que este cap de setmana «s’eviten organitzar festes o reunions en cases per Halloween, i es mantinga la màxima prevenció en les mesures sanitàries i de seguretat per la salut de tots».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.