Alacant obrirà tots els parcs i jardins per a passejar i fer deport a partir d’este dimarts

Parc del Palmeral en Alacant

Els parcs i jardins de la ciutat estaran oberts per a passejar i fer deport | Alicante Turismo

 

L’Ajuntament d’Alacant obrirà, a partir de demà dimarts, tots els parcs i jardins de la ciutat amb l’objectiu d’ampliar els espais per al passeig i la pràctica deportiva, dins dels límits horaris establits pel Govern en el seu decret d’estat d’alarma.

 

Amb el mateix objectiu, es tacaran al trànsit la carretera de la Pedrera i l’avinguda de Niça tots els dies entre les 20 i les 23 hores a partir d’esta mateixa nit, ha informat el consistori en un comunicat.

 

El regidor responsable de Seguretat, José Ramón González, ha explicat que la decisió de reobrir parcs i jardins s’ha pres per a «garantir una major seguretat als alacantins en incrementar de manera substancial els espais públics a on es podrà a partir de demà eixir a practicar deport o a passejar».

 

Les platges continuaran tancades

L’Ajuntament ha pres esta decisió una volta transcorregut el primer cap de setmana d’inici del desconfinament de la població, que coincidia amb el pont de l’1 de maig, i després de comprovar que la immensa majoria dels ciutadans han complit amb les normes establides pel Govern. A pesar d’això, les platges continuaran tancades en la ciutat d’Alacant.

 

El regidor ha remarcat que «és molt important que seguim rigorosament totes les limitacions, que guardem el necessari distanciament social i que evitem que es formen grups i que es produïsquen aglomeracions». En eixe sentit, González ha recordat que «seguix prohibit l’ús de qualsevol element deportiu, d’oci o de joc infantil situat en els parc i jardins i el del mobiliari públic. Els parcs i jardins només estaran oberts per a passejar i fer deport i no es permetrà ni assentar-se en els bancs ni posar-se a prendre el sol en els jardins».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.