Alacant obrirà tots els parcs i jardins per a passejar i fer deport a partir d’este dimarts

Parc del Palmeral en Alacant

Els parcs i jardins de la ciutat estaran oberts per a passejar i fer deport | Alicante Turismo

 

L’Ajuntament d’Alacant obrirà, a partir de demà dimarts, tots els parcs i jardins de la ciutat amb l’objectiu d’ampliar els espais per al passeig i la pràctica deportiva, dins dels límits horaris establits pel Govern en el seu decret d’estat d’alarma.

 

Amb el mateix objectiu, es tacaran al trànsit la carretera de la Pedrera i l’avinguda de Niça tots els dies entre les 20 i les 23 hores a partir d’esta mateixa nit, ha informat el consistori en un comunicat.

 

El regidor responsable de Seguretat, José Ramón González, ha explicat que la decisió de reobrir parcs i jardins s’ha pres per a «garantir una major seguretat als alacantins en incrementar de manera substancial els espais públics a on es podrà a partir de demà eixir a practicar deport o a passejar».

 

Les platges continuaran tancades

L’Ajuntament ha pres esta decisió una volta transcorregut el primer cap de setmana d’inici del desconfinament de la població, que coincidia amb el pont de l’1 de maig, i després de comprovar que la immensa majoria dels ciutadans han complit amb les normes establides pel Govern. A pesar d’això, les platges continuaran tancades en la ciutat d’Alacant.

 

El regidor ha remarcat que «és molt important que seguim rigorosament totes les limitacions, que guardem el necessari distanciament social i que evitem que es formen grups i que es produïsquen aglomeracions». En eixe sentit, González ha recordat que «seguix prohibit l’ús de qualsevol element deportiu, d’oci o de joc infantil situat en els parc i jardins i el del mobiliari públic. Els parcs i jardins només estaran oberts per a passejar i fer deport i no es permetrà ni assentar-se en els bancs ni posar-se a prendre el sol en els jardins».

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.