Alacant obrirà tots els parcs i jardins per a passejar i fer deport a partir d’este dimarts

Parc del Palmeral en Alacant

Els parcs i jardins de la ciutat estaran oberts per a passejar i fer deport | Alicante Turismo

 

L’Ajuntament d’Alacant obrirà, a partir de demà dimarts, tots els parcs i jardins de la ciutat amb l’objectiu d’ampliar els espais per al passeig i la pràctica deportiva, dins dels límits horaris establits pel Govern en el seu decret d’estat d’alarma.

 

Amb el mateix objectiu, es tacaran al trànsit la carretera de la Pedrera i l’avinguda de Niça tots els dies entre les 20 i les 23 hores a partir d’esta mateixa nit, ha informat el consistori en un comunicat.

 

El regidor responsable de Seguretat, José Ramón González, ha explicat que la decisió de reobrir parcs i jardins s’ha pres per a «garantir una major seguretat als alacantins en incrementar de manera substancial els espais públics a on es podrà a partir de demà eixir a practicar deport o a passejar».

 

Les platges continuaran tancades

L’Ajuntament ha pres esta decisió una volta transcorregut el primer cap de setmana d’inici del desconfinament de la població, que coincidia amb el pont de l’1 de maig, i després de comprovar que la immensa majoria dels ciutadans han complit amb les normes establides pel Govern. A pesar d’això, les platges continuaran tancades en la ciutat d’Alacant.

 

El regidor ha remarcat que «és molt important que seguim rigorosament totes les limitacions, que guardem el necessari distanciament social i que evitem que es formen grups i que es produïsquen aglomeracions». En eixe sentit, González ha recordat que «seguix prohibit l’ús de qualsevol element deportiu, d’oci o de joc infantil situat en els parc i jardins i el del mobiliari públic. Els parcs i jardins només estaran oberts per a passejar i fer deport i no es permetrà ni assentar-se en els bancs ni posar-se a prendre el sol en els jardins».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.