Alacant recupera les zones blaves i els límits en les zones de càrrega i descàrrega el pròxim dilluns

Un pàrquing de zona blava a la ciutat de Barcelona.

Un pàrquing de zona blava | València Diari

 

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha signat este dijous un decret per a alçar la suspensió de l’aparcament regulat en superfície en la ciutat d’Alacant, conegut com ORA, i els límits horaris de les zones de càrrega i descàrrega.

 

El decret i la restitució del servici entra en vigor des de les 00.00 hores del dilluns 11 de maig, i també es restaura la prohibició de circulació de cotxes amb més de 12 tones per les vies urbanes. Este decret està condicionat a l’aprovació de la corresponent disposició que regule el passe a la Fase 1 per a l’àmbit territorial que incloga a la ciutat d’Alacant.

 

Esta mesura pretén afavorir la mobilitat dels ciutadans, i s’emmarca també dins del ‘Pla de Transició cap a la Nova Normalitat’ del Govern, en el que es fixen els passos a seguir en el procés de desescalada per a facilitar una recuperació, el més ràpida possible, de l’activitat social i econòmica i la mobilitat de les persones. L’objectiu fonamental del Pla és conseguir que, mantenint com a referència la protecció de la salut pública, es recupere gradualment la vida quotidiana i l’activitat econòmica.

 

D’esta forma, l’Ajuntament d’Alacant reprén el règim general de funcionament de les zones d’aparcament regulat amb limitació horària de l’ORA, la regulació de la càrrega i descàrrega en la via pública i la prohibició de la circulació dels vehicles de tonatge superior a 12 tones, dins del Pla per a la transició cap a una nova normalitat per a l’àmbit territorial que incloga a la ciutat d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.