Alma, la dona italiana de 95 anys que ha guanyat al coronavirus

 

Alma Clara Corsini ha fet història en Itàlia. Amb 95 anys, esta dona ha sigut donada d’alta en l’Hospital de Pavullo (Itàlia) després d’haver patit el coronavirus, convertint-se en la persona italiana més vella que ha superat el Covid-19. Un moment en el que en Itàlia les dades registren més de 5.400 morts i que ahir va decidir endurir les mesures per a frenar l’avanç del virus.

 

D’esta manera Alma s’ha convertit en la imatge del ‘Sí que es pot’, és l’exemple que acredita que és una malaltia superable a pesar de patir-la en una edat avançada. La dona va ingressar el passat 5 de març en dependències mèdiques, quan va ser registrada com un positiu en coronavirus.

 

La dona no va necessitar tractament antiviral

Segons informen els metges que van tractar a la pacient en el mitjà ‘Gazzeta di Modena’, la dona no va haver de tractar-se amb una teràpia antiviral per a superar la malaltia. «Sí, estic bé. Eren molt bones persones les que m’han cuidat tan bé i ara m’envien a casa, en una estona», declarava el dia de la seua alta.

 

Alma s’ha convertit en una pacient que ha suposat «un orgull per al personal» mèdic. A demés, el seu cas ha sigut promogut pel mateix Papa Francesc, ja que la considera un exemple a seguir.

 

El coronavirus a Itàlia

A pesar d’això, Itàlia és el país que més morts ha registrat per coronavirus en tot el món. Els nombres de defuncions han superat als del país d’origen del virus, la Xina, cosa que ha suposat un augment en les mesures de seguretat preses per l’Executiu del país transalpí.

 

En concret, l’Exèrcit italià reforçarà els controls establerts en carreteres i ciutats, ja que està prohibit que les persones es desplacen des de la seua ciutat de residència a una altra. Incomplir esta mesura podria comportar una multa de fins a 4.000 euros i una sanció penal de tres mesos.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.