Alma, la dona italiana de 95 anys que ha guanyat al coronavirus

 

Alma Clara Corsini ha fet història en Itàlia. Amb 95 anys, esta dona ha sigut donada d’alta en l’Hospital de Pavullo (Itàlia) després d’haver patit el coronavirus, convertint-se en la persona italiana més vella que ha superat el Covid-19. Un moment en el que en Itàlia les dades registren més de 5.400 morts i que ahir va decidir endurir les mesures per a frenar l’avanç del virus.

 

D’esta manera Alma s’ha convertit en la imatge del ‘Sí que es pot’, és l’exemple que acredita que és una malaltia superable a pesar de patir-la en una edat avançada. La dona va ingressar el passat 5 de març en dependències mèdiques, quan va ser registrada com un positiu en coronavirus.

 

La dona no va necessitar tractament antiviral

Segons informen els metges que van tractar a la pacient en el mitjà ‘Gazzeta di Modena’, la dona no va haver de tractar-se amb una teràpia antiviral per a superar la malaltia. «Sí, estic bé. Eren molt bones persones les que m’han cuidat tan bé i ara m’envien a casa, en una estona», declarava el dia de la seua alta.

 

Alma s’ha convertit en una pacient que ha suposat «un orgull per al personal» mèdic. A demés, el seu cas ha sigut promogut pel mateix Papa Francesc, ja que la considera un exemple a seguir.

 

El coronavirus a Itàlia

A pesar d’això, Itàlia és el país que més morts ha registrat per coronavirus en tot el món. Els nombres de defuncions han superat als del país d’origen del virus, la Xina, cosa que ha suposat un augment en les mesures de seguretat preses per l’Executiu del país transalpí.

 

En concret, l’Exèrcit italià reforçarà els controls establerts en carreteres i ciutats, ja que està prohibit que les persones es desplacen des de la seua ciutat de residència a una altra. Incomplir esta mesura podria comportar una multa de fins a 4.000 euros i una sanció penal de tres mesos.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.