12.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Alma, la dona italiana de 95 anys que ha guanyat al coronavirus

 

Alma Clara Corsini ha fet història en Itàlia. Amb 95 anys, esta dona ha sigut donada d’alta en l’Hospital de Pavullo (Itàlia) després d’haver patit el coronavirus, convertint-se en la persona italiana més vella que ha superat el Covid-19. Un moment en el que en Itàlia les dades registren més de 5.400 morts i que ahir va decidir endurir les mesures per a frenar l’avanç del virus.

 

D’esta manera Alma s’ha convertit en la imatge del ‘Sí que es pot’, és l’exemple que acredita que és una malaltia superable a pesar de patir-la en una edat avançada. La dona va ingressar el passat 5 de març en dependències mèdiques, quan va ser registrada com un positiu en coronavirus.

 

La dona no va necessitar tractament antiviral

Segons informen els metges que van tractar a la pacient en el mitjà ‘Gazzeta di Modena’, la dona no va haver de tractar-se amb una teràpia antiviral per a superar la malaltia. «Sí, estic bé. Eren molt bones persones les que m’han cuidat tan bé i ara m’envien a casa, en una estona», declarava el dia de la seua alta.

 

Alma s’ha convertit en una pacient que ha suposat «un orgull per al personal» mèdic. A demés, el seu cas ha sigut promogut pel mateix Papa Francesc, ja que la considera un exemple a seguir.

 

El coronavirus a Itàlia

A pesar d’això, Itàlia és el país que més morts ha registrat per coronavirus en tot el món. Els nombres de defuncions han superat als del país d’origen del virus, la Xina, cosa que ha suposat un augment en les mesures de seguretat preses per l’Executiu del país transalpí.

 

En concret, l’Exèrcit italià reforçarà els controls establerts en carreteres i ciutats, ja que està prohibit que les persones es desplacen des de la seua ciutat de residència a una altra. Incomplir esta mesura podria comportar una multa de fins a 4.000 euros i una sanció penal de tres mesos.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.