Ana Barceló assegura que el territori valencià està preparat per a una segona onada

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat este dijous que «clar» que el territori valencià està preparat per a afrontar una segona onada de la pandèmia de coronavirus, i ha assegurat que s’està fent «un treball immens, de tots», en eixa direcció.

 

Barceló, que ha respost d’eixa manera en el ple de les Corts a una pregunta de Ciutadans, ha destacat que en este moment no hi ha metges ni infermeres en borsa de treball, que s’ha esgotat i estan treballant tots en la sanitat pública.

 

A demés, ha assenyalat que s’han fet més de 10.000 contractes durant la pandèmia, 7.000 dels que es prorrogaran el pròxim 30 de novembre per sis mesos més, al que s’unirà l’acord del Consell d’este divendres perquè mèdics de primària que ho desitgen treballen per la vesprada.

 

Gran inversió en material sanitari

La consellera ha destacat que l’equip de detecció del coronavirus compta amb 1.390 rastrejadors, als que pròximament se sumaran 150 més, i ha recordat que l’Exèrcit col·labora amb 150 rastrejadors en les províncies d’Alacant i València.

 

Ha defensat també la inversió en material i infraestructures que s’ha fet , i que ha permés tindre en Fira València un dipòsit per a atendre les necessitats del personal sanitari, una volta s’ha aprés «com es pot trencar un mercat» i com es poden tancar fronteres.

 

Barceló ha aplaudit l’esforç de les empreses valencianes per a produir material sanitari, el que ha portat al territori valencià a no entrar en l’acord amb el Ministeri, perquè les signatures valencianes puguen participar en un concurs «obert i transparent» i compensar-los el treball fet.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.