Arriba la 7a edició del Racing Legends del circuit Ricardo Tormo de Xest

Este cap de setmana el Circuit de Ricardo Tormo celebra una concentració de vehicles antics

Una moto durant una de les competicions | Generalitat Valenciana

 

El Circuit Ricardo Tormo celebra este cap de setmana la 7a edició del Racing Legends, la concentració de vehicles clàssics que cada any obri el calendari de carreres de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Dos jornades en les que els vehicles d’època prenen la pista i el pàdoc del circuit amb exhibicions i també amb competició.

 

Durant el Racing Legends se celebraran carreres del Trofeu de Regularitat de la Comunitat Valenciana, del Històric Endurance, del Campionat d’Espanya de Motos Clàssiques i de la International Classic Gran Pix, un certamen europeu amb motos clàssiques de competició.

 

A demés, se celebrarà el Trofeu Paco González amb motos de competició anteriors a 1994, amb especial atenció a les Kawasaki de Gran Premi i al pilot sud-africà quatre volte campió del món, Kork Ballington, que és l’estrela convidada a l’esdeveniment.

 

Mercat modernista

Entre les activitats, carreres i exposicions destaca una novetat en el programa. Per primera volta el Racing Legends, en col·laboració amb la companyia La Fragua de Vulcano, oferix una completa programació d’activitats d’oci per a tota la família centrada en l’època del modernisme valencià.

 

Les entrades per a assistir al Racing Legends estan a la venda en la pàgina web oficial del Circuit www.circuitricardotormo.com i també en les taquilles del Circuit tant el dissabte com el diumenge a partir de les 9.00 hores. El preu de l’abonament per als dos dies és de 15 euros i l’entrada única d’un dia és de 10 euros.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.