Arriba la 7a edició del Racing Legends del circuit Ricardo Tormo de Xest

Este cap de setmana el Circuit de Ricardo Tormo celebra una concentració de vehicles antics

Una moto durant una de les competicions | Generalitat Valenciana

 

El Circuit Ricardo Tormo celebra este cap de setmana la 7a edició del Racing Legends, la concentració de vehicles clàssics que cada any obri el calendari de carreres de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Dos jornades en les que els vehicles d’època prenen la pista i el pàdoc del circuit amb exhibicions i també amb competició.

 

Durant el Racing Legends se celebraran carreres del Trofeu de Regularitat de la Comunitat Valenciana, del Històric Endurance, del Campionat d’Espanya de Motos Clàssiques i de la International Classic Gran Pix, un certamen europeu amb motos clàssiques de competició.

 

A demés, se celebrarà el Trofeu Paco González amb motos de competició anteriors a 1994, amb especial atenció a les Kawasaki de Gran Premi i al pilot sud-africà quatre volte campió del món, Kork Ballington, que és l’estrela convidada a l’esdeveniment.

 

Mercat modernista

Entre les activitats, carreres i exposicions destaca una novetat en el programa. Per primera volta el Racing Legends, en col·laboració amb la companyia La Fragua de Vulcano, oferix una completa programació d’activitats d’oci per a tota la família centrada en l’època del modernisme valencià.

 

Les entrades per a assistir al Racing Legends estan a la venda en la pàgina web oficial del Circuit www.circuitricardotormo.com i també en les taquilles del Circuit tant el dissabte com el diumenge a partir de les 9.00 hores. El preu de l’abonament per als dos dies és de 15 euros i l’entrada única d’un dia és de 10 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.