14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Arriba la 7a edició del Racing Legends del circuit Ricardo Tormo de Xest

Este cap de setmana el Circuit de Ricardo Tormo celebra una concentració de vehicles antics

Una moto durant una de les competicions | Generalitat Valenciana

 

El Circuit Ricardo Tormo celebra este cap de setmana la 7a edició del Racing Legends, la concentració de vehicles clàssics que cada any obri el calendari de carreres de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Dos jornades en les que els vehicles d’època prenen la pista i el pàdoc del circuit amb exhibicions i també amb competició.

 

Durant el Racing Legends se celebraran carreres del Trofeu de Regularitat de la Comunitat Valenciana, del Històric Endurance, del Campionat d’Espanya de Motos Clàssiques i de la International Classic Gran Pix, un certamen europeu amb motos clàssiques de competició.

 

A demés, se celebrarà el Trofeu Paco González amb motos de competició anteriors a 1994, amb especial atenció a les Kawasaki de Gran Premi i al pilot sud-africà quatre volte campió del món, Kork Ballington, que és l’estrela convidada a l’esdeveniment.

 

Mercat modernista

Entre les activitats, carreres i exposicions destaca una novetat en el programa. Per primera volta el Racing Legends, en col·laboració amb la companyia La Fragua de Vulcano, oferix una completa programació d’activitats d’oci per a tota la família centrada en l’època del modernisme valencià.

 

Les entrades per a assistir al Racing Legends estan a la venda en la pàgina web oficial del Circuit www.circuitricardotormo.com i també en les taquilles del Circuit tant el dissabte com el diumenge a partir de les 9.00 hores. El preu de l’abonament per als dos dies és de 15 euros i l’entrada única d’un dia és de 10 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.