Si t’arriba este SMS de la Seguretat Social no l’esborres

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) està enviat SMS massivament per a donar a conéixer, import@ss, el nou portalper a realitzar tràmits telemàtics. És a dir, és un nou model d’atenció que ha posat en marxa la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) perquè el ciutadà puga realitzar tràmits i consultar dubtes amb un […]

 

La Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) està enviat SMS massivament per a donar a conéixer, import@ss, el nou portalper a realitzar tràmits telemàtics. És a dir, és un nou model d’atenció que ha posat en marxa la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) perquè el ciutadà puga realitzar tràmits i consultar dubtes amb un disseny clar i intuïtiu.

Import@ss ofereix serveis tan habituals i demandats pels ciutadans com consultar el Número de la Seguretat Social (NUSS), descarregar l’informe de la vida laboral, donar d’alta a una persona ocupada de la llar i moltes altres operacions. Doncs per a donar a conéixer este nou portal, la TGSS inicia esta mateixa setmana una campanya que durarà fins al 2 de juny, basada en l’enviament de missatges SMS al col·lectiu de llar (empleats i ocupadors).

El SMS que envia la TGSS és segur

 

Davant els dubtes que solen generar este tipus de missatges que es reben per SMS en el telèfon mòbil, la TGSS ha aclarit que no es tracta de cap faula ni de cap estafa. “Si reps este SMS en el teu mòbil és segur”, han volgut deixar clar a través de les xarxes socials, on també han adjuntat una captura del SMS que exactament rebran i que contindrà el següent missatge: “Importass, nou Portal de la Tresoreria. Consulta les teues dades i informació d’ús de llar en la teua àrea personal”. Cal recordar que este SMS serà enviat per la TGSS entre l’11 de maig i el 2 de juny.

Gràcies a Import@ss es podran realitzar multitud de tràmits que són molt demandats

 

El portal, com expliquen en la web de la TGSS, es divideix en dos grans àrees: l’àrea pública i l’àrea personal. En l’àrea pública s’ofereix tot el necessari per a dur a terme qualsevol tràmit o gestió i a més ofereix dos apartats específics dirigits als treballadors autònoms i ocupadors/emprats de la llar.

L’àrea pública està organitzada en quatre categories:

– Vida laboral i informes: Podràs consultar i descarregar informes sobre la teua situació en la Seguretat Social, les teues cotitzacions i altres justificants

– Altes, baixes i modificacions: Podràs sol·licitar el teu NUSS si no ho tens i tramitar altes, baixes i modificacions en llar i treball autònom o utilitzar una eina de simulació per a calcular la quota mensual a pagar abans de contractar una persona empleada de llar.

– Consulta de pagaments i deutes: Podràs consultar pagaments i deutes pendents i procedir al seu ingrés.

– Dades personals: Per a comprovar les teues dades personals i modificar el teu domicili o dades de contacte.

D’altra banda, l’àrea personal és un espai únic on el ciutadà visualitza de manera immediata totes les seues dades personals i de contacte, situacions laborals actuals, vida laboral en la Seguretat Social i situacions específiques com, per exemple, si és un treballador/a o ocupador/a de llar.

Últimes notícies

El Levante cau davant la Real Sociedad per 2-1 a Anoeta

La Real Sociedad ha superat el Levante per 2-1 a Anoeta, amb gols d’Óskarsson i Turrientes, i s’ha consolidat en llocs europeus.

El Valencia Basket supera al Baskonia con 18 puntos de TJ Shorts

El Valencia Basket ha ganado 84-75 al Kosner Baskonia en el Roig Arena, impulsado por los 18 puntos y cuatro asistencias de TJ Shorts. El equipo vitoriano, con solo ocho jugadores disponibles, ha mantenido el partido igualado hasta el tramo final.

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.