Arriben 54.990 dosis de la vacuna Pfizer a l’aeroport de Manises

 

Un total de 54.990 dosis de la vacuna de l’empresa farmacèutica Pfizer han arribat a primera hora d’este matí de dilluns, 8 de març, a l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), segons ha informat Delegació del Govern.

 

Les dosis s’entregaran a la Conselleria de Sanitat per a la seua distribució a les tres províncies d’Alacant, Castelló i València. Les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat en el territori valencià custodiaran el seu trasllat, han informat les mateixes fonts.

 

D’altra banda, el ‘112 Comunitat Valenciana’ ha rebut al llarg d’este diumenge un total de 5.683 telefonades i ha gestionat 245 incidents relacionats amb la pandèmia del Covid-19, un cas menys que en la jornada anterior.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.

PSPV i Compromís denuncien el caos en el lliurament del ninot indultat infantil

PSPV i Compromís han denunciat un caos organitzatiu en la recollida del ninot indultat infantil i exigixen una rectificació immediata al govern municipal. Alerten d'aglomeracions, bloquejos i problemes de mobilitat que agreugen la situació.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai per vent a València

València ha començat el dia amb 382 falles infantils plantades que donen inici als dies grans de les Falles 2026. El vent ha causat sobresalts mentres s'espera estabilitat.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026 amb l'obra de Zvonimir Ostoic (Zeta), dissenyada per Ramón Pla. L'elecció, decidida per 9.190 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá de 382 monuments infantils.

Pérez Llorca reivindica les Falles com a motor de cohesió i identitat a Alcàsser i Algemesí

Pérez Llorca ha visitat este diumenge les Falles d'Alcàsser i Algemesí i ha subratllat el seu valor cohesionador i de senya d'identitat per al poble valencià. En el seu recorregut ha estat acompanyat pels alcaldes i per representants de les comissions falleres.

El València va reviure els seus mals com a visitant davant el cuer

El València va caure 1-0 en el Carlos Tartiere i va tornar a evidenciar la seua debilitat fora de Mestalla, sobretot a pilota parada. L'equip de Carlos Corberán va encadenar la seua segona derrota del curs davant l'Oviedo.