17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Sanitat registra 2.685 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.206.179 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.644.872 persones. Per províncies: 313.275 a Castelló, 949.683 a Alacant i 1.381.914 a València. 

 

A més, s’han notificat 2.685 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 456.844 persones. Per províncies, 302 a Castelló (47.336 en total); 867 a Alacant (163.242 en total); i 1.516 a València (246.264 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.589 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 431.038 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.669 a Castelló, 155.181 a Alacant i 231.129 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 689 persones ingressades: 85 a la província de Castelló, 12 en UCI; 152 a la província d’Alacant, 26 d’ells en l’UCI; i 452 a la província de València, 59 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat quatre defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.492: 812 a la província de Castelló, 2.854 en la d’Alacant i 3.826 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.776 casos actius, la qual cosa suposa un 6,36% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, set tenen 10 o més casos associats:

•    Riba-Roja del Túria: 11 casos. Origen laboral
•    Novelda: 11 casos. Origen social
•    Castelló: 13 casos. Origen social
•    Castelló de la Plana: 28 casos. Origen social
•    Orihuela: 10 casos. Origen social
•    València: 23 casos. Origen social
•    Almoradí: 11 casos. Origen social

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana condiciona el seu suport al finançament a un fons d’anivellament immediat

Juanfran Pérez Llorca ha advertit que la Comunitat Valenciana no recolzarà el nou model si no inclou un fons d'anivellament immediat. Ha reclamat també abordar el deute per dependència i els costos de desplaçats sanitaris.

Generalitat i agents socials es comprometen a reactivar el diàleg social i tancar un pacte abans de l’estiu

La Generalitat, la patronal i els sindicats han acordat reactivar el diàleg social després de la dana i treballar per a concretar abans de l'estiu un pacte econòmic i social.

Bernabé confia en la ràpida arribada dels espanyols alliberats a Veneçuela

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha confiat que els cinc espanyols alliberats per Veneçuela arriben com més prompte millor i es troben bé. Entre ells hi ha un valencià i l'Executiu ha subratllat l'esforç diplomàtic realitzat.

Conclou la declaració telemàtica de Feijóo davant la jutgessa de la DANA després de quasi cinc hores

La compareixença com a testimoni del líder del PP ha finalitzat a les 14.35 després de quasi cinc hores. Va respondre a centenars de preguntes sobre la gestió de l'emergència i la seua arribada a València el 30 d'octubre.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració sobre la DANA

Ernest Urtasun ha acusat este divendres a Alberto Núñez Feijóo de ser 'un mentider compulsiu' després de la seua declaració davant la jutgessa per la DANA. El líder del PP ha admés que es va equivocar en situar en dilluns els contactes amb Carlos Mazón i els va fixar en dimarts i dimecres.

El Consell ha prorrogat l’ús de la targeta Móbilis en Rodalia de València amb 21 milions de la ATMV

El Consell ha estés un any el conveni amb Renfe que permet validar la targeta Móbilis en Rodalia de València. La ATMV assumix 21,08 milions per a mantindre la integració tarifària.

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 amb el nou model de finançament

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 si s'aprova el nou sistema de finançament, un salt de quasi el 18%. S'insta el president a recaptar suports en el CPFF.

Corberán admet ràbia pel València en descens i recupera a Sadiq

El tècnic del València va assumir el moment exigent, va evitar parlar de permanència i va centrar el pla a sumar ja davant l'Elx. Va destacar l'estil arriscat del rival i la necessitat de fortalesa mental.