17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Sanitat registra 2.685 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.206.179 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.644.872 persones. Per províncies: 313.275 a Castelló, 949.683 a Alacant i 1.381.914 a València. 

 

A més, s’han notificat 2.685 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 456.844 persones. Per províncies, 302 a Castelló (47.336 en total); 867 a Alacant (163.242 en total); i 1.516 a València (246.264 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.589 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 431.038 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.669 a Castelló, 155.181 a Alacant i 231.129 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 689 persones ingressades: 85 a la província de Castelló, 12 en UCI; 152 a la província d’Alacant, 26 d’ells en l’UCI; i 452 a la província de València, 59 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat quatre defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.492: 812 a la província de Castelló, 2.854 en la d’Alacant i 3.826 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.776 casos actius, la qual cosa suposa un 6,36% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, set tenen 10 o més casos associats:

•    Riba-Roja del Túria: 11 casos. Origen laboral
•    Novelda: 11 casos. Origen social
•    Castelló: 13 casos. Origen social
•    Castelló de la Plana: 28 casos. Origen social
•    Orihuela: 10 casos. Origen social
•    València: 23 casos. Origen social
•    Almoradí: 11 casos. Origen social

Últimes notícies

Bernabé acusa a la Generalitat d’alterar responsabilitats i sostraure crides del 112 en la DANA

Pilar Bernabé ha defés al Senat que va haver-hi informació suficient durant la DANA i ha acusat a la Generalitat de sostraure de manera irregular converses amb Aemet i el 112 per a alterar responsabilitats.

El PSPV, decebut amb Pérez Llorca, demana un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Pérez Llorca. Ha demanat un cordó sanitari enfront de Vox, a més d'exigir l'acta a Mazón i acceptar el finançament del Govern.

Familiars i veïns increpen al detingut pel crim del menor a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort del menor de 13 anys a Sueca quan ha arribat als jutjats sota escorta. El sospitós es va entregar el dissabte i va confessar el crim; l'autòpsia ha confirmat múltiples punyalades.

València acollirà durant tres anys el Spain Sail Gran Premi del SailGP

València serà seu del Spain Sail Gran Premi durant tres anys com a part del Rolex SailGP Championship. La primera cita serà el 5 i 6 de setembre i les entrades eixiran al febrer.

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.