Anuncios

Sanitat notifica 1.119 nous casos de coronavirus

Un total de 3.834.812 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.268.862 persones. 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.119 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 493.348 persones.

Per províncies, 104 a Castelló (51.119 en total); 551 a Alacant (178.669 en total) i 463 a València (263.555 en total). A més, s’ha registrat un cas sense assignar, per la qual cosa el total de casos no assignats ascendeix a 5. A més, s’han registrat 1.774 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 482.782 persones. 

Per províncies, les altes es distribueixen així: 50.218 a Castelló, 172.837 a Alacant i 259.669 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58. Els hospitals valencians tenen, actualment, 475 persones ingressades, 84 d’elles en l’UCI: 72 a la província de Castelló, 9 en UCI; 188 a la província d’Alacant, 36 d’elles en l’UCI; i 215 a la província de València, 39 d’elles en UCI. 

A més, s’han registrat 5 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.618: 821 a la província de Castelló, 2.896 en la d’Alacant i 3.901 en la de València. 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 14.402 casos actius, la qual cosa suposa un 2,85% del total de positius. No s’han registrat brots que tinguen 10 o més casos associats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

El nou Portal Estadístic del Notariat revela que les donacions de vivenda de pares a fills s'han duplicat en la Comunitat Valenciana des de 2019 i que els jóvens a penes suposen ja el 8,39% dels compradors.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

L'accés a la vivenda dels jóvens en la Comunitat Valenciana depén cada vegada més del suport familiar, amb donacions de cases que s'han duplicat des de 2019 i ajudes monetàries multiplicades per quatre, segons el nou Portal Estadístic del Notariat.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Alemanya per diversos robatoris

Un home de 26 anys fugit d'Alemanya després de ser condemnat a deu anys per robatori ha sigut detingut a Alacant i lloc a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.

Amputen una cama al metge alacantí atacat per un tauró tigre en la seua lluna de mel a Maldives

Cirurgians de l'hospital ADK de Male han amputat una cama a un metge alacantí de 30 anys després de patir un greu atac de tauró tigre mentres bussejava en la seua lluna de mel a Maldives.

Cau a Alacant un grup que va furtar 600 taulons d’encofrar en una obra de San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Alacant un grup dedicat al furt de material d'obra que va sostraure prop de 600 taulons d'encofrar, valorats en més de 6.500 euros, en una construcció de San Miguel de Salinas.

Castro afronta el repte d’encaixar a Carlos Álvarez en un Llevant quasi al complet

Luis Castro encara les últimes set jornades amb quasi tota la plantilla disponible i el repte de retornar a Carlos Álvarez a l'onze en un Llevant que gana alternatives en el centre del camp i en atac.

Els embassaments de la CHJ freguen el 70% i encaren la campanya de reg amb reserves històriques

Els embassaments de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer emmagatzemen 1.943 hm³, prop del 69%, el segon millor dada en 35 anys, i garantixen el subministrament per a la campanya de reg.